• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS: Panerai PAM 417 - SÅLD!

Porsan

Efraim
2-Faktor
Denna får ingen handledstid överhuvudtaget så nu åker den.

Panerai PAM 417 - New York Ltd Ed. aka Lady Liberty, totalt 150 stycken tillverkade. Min är uttagen av mig själv i Paneraibutiken i NY 2011. Klockan är i ett mycket bra skick med några få bruksspår. Denna modellen har den speciella PIG-tavlan med den lilla u-båten.

Alla papper, boxar etc finns med. Gummiarmbandet är oanvänt.

Pris: 41500:- (Jag är ej i behov av pengar så skambud undanbedes, inga byten denna gång)

DSCF1644.jpg

DSCF1654.jpg

DSCF1645.jpg

DSCF1670.jpg

DSCF1681.jpg
 

Isodor

Audemars
Re: FS: Panerai PAM 417

Mått på boetten? 44

Är det stål? Ja

vilket urverk sitter i den? ETA 6497-2

Hittade svaren :)
 

Ricrob

Patek
Re: FS: Panerai PAM 417

Sett den live och vågar påstå att den uppfyller kraven för att kallas "mint condition"! Skön modell och 100% reko säljare, så det är bara att köra och bli lycklig!
 

Isodor

Audemars
Re: FS: Panerai PAM 417

Hade nog slagit till om de stoppat in ett in-house urverk!

Hoppas någon annan får njuta av den, för fin är den!
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Re: FS: Panerai PAM 417

Önskar jag hade lite pengar över den här månaden, finaste Panerain jag sett!
 
Topp