• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS: Quartz beater

bredbud

Omega
Insåg efter inköp att jag redan har ett antal quartz beaters så denna får lämna direkt. Inkluderar Camo00's originalannons (med tillstånd). 600 spänn inkl frakt.

Jacques Lemans Liverpool Diver
Perfekt quartz-beater till kaffepengar!
Kronograf med 1/10 sekund-mätning
22 mm lugs
Solida länk-ändar. Grymt skön och tung länk med riktigt stabilt viklås.
Stabil skruvkrona som sitter som berget
183 gram tung.
I gott begagnat skick men med spår av användning.
Rejält stor på mina 18cm handleder, bör passa 19cm utan problem.
Cirka 44mm stor
Enligt Kaplans är nyvärdet ca 4000:- (http://www.kaplans.se/kaplans/AuctionAr ... uktID=2103)

_MG_9702_zpscf4b9bdb.jpg

_MG_9710_zps9e68a6c3.jpg

_MG_9707_zpsf52a5cfd.jpg

_MG_9709_zpsfda099a8.jpg

_MG_9704_zpse349dd8f.jpg
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Det skulle vara en present :p lite roligare att öppna en låda då!

Jag kanske återkommer i alla fall.

/Asplund
 

barnefko

Omega
Hej

Det är verkligen en fint klocka med mkt bra pris. Men tyvärr så har den inte safir, den har härdad crystallglas. Detta enligt JL hemsida och deras specs.

Fast det spelar ingen roll. Ändå fantastisk klocka till bra pris.

lycka till!
 

Camo00

Patek
Re: Sv: FS: Quartz beater

Eftersom bredbud lånat min originalannons kan jag svara på hur det blev missförstånd med safiret; jag länkade till Kaplans som sålde en likadan ref men annan färgkombo. Skulle tro att det är därifrån infon kommer, för det står inte i min originalannons... Antingen har Kaplans fel, eller så släpptes det nån med safir..?
 

bredbud

Omega
Tack för påpekan. Det var absolut inte min avsikt att vilseleda någon med annonsen. Visar bara att man bör ha torrt på fötterna när man postar info på ett entusiastforum :)
 
Topp