• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS: Rolex Datejust 16013 -86 (SÅLD)

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Säljer min fina DJ då jag handlat ett par Omegor istället. Quick set av datum. Fint skick och går bra. Lite ruff mellan bandhornen men inget som stör då bandet döljer det. Kommer med after market-länk och ett svart crocopräglat Hirsh med guldfärgat spänne.

http://www.klocksnack.se/viewtopic.php?f=2&t=5196

12k:- pok.
Kan hämtas i Kista eller skickas efter betalning. Kan kanske tänka mig ett byte men helst försäljning., saknar en dykare i samlingen och gillar mögel.

Pm:a gärna...
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Re: FS: Rolex Datejust 16013 -86

IMAG0211_zps5cbb4d4b.jpg


På after market-länk

IMAG0267-1-1_zpse6945565.jpg


Hirsch Duke i bra skick

IMAG0270-1_zpsb3379fef.jpg
 
Topp