• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad FS: Rolex Daytona 116520 (svart)

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Ska nog köpa ny bil så jag lägger ut min Rolex Daytona 116520 med svart urtavla för att kolla av intresset.

Klockan är från 2007 (Z-serie) och är i gott skick. Finns små spår av användande på spännet på länken, men inga djupa repor alls utan är mest swirls. Inga report på caset eller glasringen

Klockan håller tiden mkt bra enligt uppmätning av Rob Engström - enligt dem behöver den ej servas på ett bra tag. Dock rekommenderar de att packningarna byts för att säkerställa vattentäthet (kostar ca 1200-1500 kr hos dem)

Cert, box, röd hangtag, instruktionsmanual, putsduk ingår naturligtvis vid köp. Utöver standard full set ingår även specialgjorda endlinks (ändbitar) som gör att den ser bättre ut med läderband (samma lösning som modellerna i guld har)

Eftersom jag kollar på ny bil så är jag ej intresserad av byten, utan en ren försäljning.

Pris 72,000 SEK alt lite billigare vid en smidig försäljning
 
Senast ändrad:
Topp