• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad FS: Rolex GMT 16710 - 02 SEL

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Har nu testat det beryktade Rolex spöket och det visade sig för mig vara föreställningar och fantasi. ;-) Missta mig inte, detta är en jättefin klocka men i sann "Sveriges radio-anda" måste jag säga att det finns många andra fina klockor som jag gärna provar också.

Så därför vill jag nu sälja eller byta denna mot något annat. Kan i princip vara vad som helst, till och med annan Rolex går bra. Vill dock inte skjuta till några stålars utan tvärt om eller mot flera objekt.

Så, vad har jag att erbjuda? Jo, ett stycke Rolex GMT Master II 16710 med SEL (solida ändlänkar) och lugholes från 2002. Länken räcker runt min 19.5 cm handled och lite till. Klockan är i bra skick på alla sätt. Inga stora repor eller märken på något sätt, detta pga att den polerats vid tillfälle (vilket hör till vanligheten snarare än ovanligheten) men är inget anmärkningsvärt alls i mina ögon.

Inköpt av mig från tyska Uhrtreff i mars. Den har varit på kostnadsförslag hos Rob Engström för ev service då det konstaterades att den invändigt var i bra skick och inte var i akut servicebehov. Den är även under 12 månaders garanti från Uhrtreff varav det är ca 10 månader kvar då.

Det som följer med är ytter och innerbox, handtag, Pepsi och coke insert, alla papper från Uhrtreff ink. äkthetsintyg och garantipapper.

Så har du tröttnat på din IWC flygare, Speedy BA, Glycine whatever, tuffa 70tals chrono eller bara har en hög pengar över så finns jag i sthlm eller kan ordna transport om så behövs.

Pris 35' i byte såväl som cash. Väl mött!

Bilder!
IMAG2886_1.jpg
IMAG2887_1.jpg
IMAG2888_1.jpg
IMAG2889_1.jpg
IMAG2890_1.jpg
IMAG2891_1.jpg
IMAG2892_1.jpg
IMAG2893_1.jpg
 
Topp