• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS Rolex GMT 16710 SÅLD!!

Isac85

Cartier
Lägger upp den i ny annons med nya bilder och lite mer info.

Klockan i fråga är alltså en mycket fin GMT från 1990.

Klockan är köpt av mig hos en välkänd säljare på VRF och chrono24 som även har en fysisk butik i Italien

Klockan är enligt honom servad och trycktestad i September 2012

Med klockan följer stämplat original cert. som visar att klockan från början är inköpt i USA. Inner- Ytterbox följer också med, liksom en extra länkbit och två böcker.

Med följer också ett OEM Svart insert, dock sitter det ett pepsi monterat nu (på bilden med det svarta insertet har jag alltså bara lagt det löst ovanpå klockan så man ser hur det skulle kunna se ut)

Den minimala dingen på boettlocket är verkligen minimal och något som inte kommit till sedan service.

Klockan och jag finns i Skåne, jag ser gärna en f2f men skickar givetvis också

Priset för denna skönhet är 31', jag är inte längre intresserad av byten
 

Bilagor

  • bild-2.JPG
    bild-2.JPG
    208.1 KB · Visningar: 1,264
  • bild.JPG
    bild.JPG
    200.7 KB · Visningar: 1,266
  • image_1.jpeg
    image_1.jpeg
    153.4 KB · Visningar: 1,262
  • image_3.jpeg
    image_3.jpeg
    242.6 KB · Visningar: 1,261
  • image_4.jpeg
    image_4.jpeg
    276.1 KB · Visningar: 1,257
  • image_2.jpeg
    image_2.jpeg
    213.7 KB · Visningar: 1,255
  • image.jpeg
    image.jpeg
    175.7 KB · Visningar: 1,262

Isac85

Cartier
Re: FS Rolex GMT 16710

Ja verkligen.. Billigare kan knappt gå och finna. Men jag håller ut och till slut är det väl någon som fyndar
 
Re: FS Rolex GMT 16710

Isac85 skrev:
Lägger upp den i ny annons med nya bilder och lite mer info.

Klockan i fråga är alltså en mycket fin GMT från 1990.

Klockan är köpt av mig hos en välkänd säljare på VRF och chrono24 som även har en fysisk butik i Italien

Klockan är enligt honom servad och trycktestad i September 2012

Med klockan följer stämplat original cert. som visar att klockan från början är inköpt i USA. Inner- Ytterbox följer också med, liksom en extra länkbit och två böcker.

Med följer också ett OEM Svart insert, dock sitter det ett pepsi monterat nu (på bilden med det svarta insertet har jag alltså bara lagt det löst ovanpå klockan så man ser hur det skulle kunna se ut)

Den minimala dingen på boettlocket är verkligen minimal och något som inte kommit till sedan service.

Klockan och jag finns i Skåne, jag ser gärna en f2f men skickar givetvis också

Priset för denna skönhet är 31', jag är inte längre intresserad av byten

Du har PM!
 
Topp