• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad FS: ROLEX GMT MASTER II ”ROOTBEER” - 2001 - Prissänkt!

FEPE

Omega
Original Rolex GMT Master II “Rootbeer”, ref.nr. 16713. P-serie uttagen från svensk AD 2001. Kommer på oysterlänk och med alla originaltillbehör såsom inner- och ytterbox, certifikat, certhållare, tag, instruktionsbok och extra länkbitar. Denna modell har solida ändlänkar och det nya guldlåset men fortfarande lug holes - det bästa av två världar! Klockan i ett mycket bra skick och troligen aldrig polerad. Klockan är nyligen kontrollerad och trycktestad hos urmakare.

Nypris för motsvarande modell är idag ca. 99,400Kr

Säljes nu för 42,000Kr (tidigare 43,000Kr).

image_zps830b4064.jpeg

image3_zpsd5929214.jpeg

image2_zpscb780e6f.jpeg

image1_zpsf4f43936.jpeg

image4_zpse4ac7da8.jpeg

image5_zps30c715b4.jpeg

image6_zpsfa5d6916.jpeg

image8_zps0f96b2ac.jpeg


Tack för titten!
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Re: FS: ROLEX GMT MASTER II ”ROOTBEER” - 2001

Träffade säljaren och klockan tidigare idag, klockan såg ut att vara i MYCKET gott skick :cool: och säljaren verkar helt klart reko!
 

calzone

Vacheron
Re: FS: ROLEX GMT MASTER II ”ROOTBEER” - 2001

Klockan ser ju ny ut !, Jag gillar dessa Kaffe inspirerande färgerna kombinerat med guld :D
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Re: FS: ROLEX GMT MASTER II ”ROOTBEER” - 2001

Habegär! Vilket bra pris! Lycka till med försäljningen.
 

FEPE

Omega
Re: FS: ROLEX GMT MASTER II ”ROOTBEER” - 2001

Forfarande kvar - sänker priset till 42K - kom igen nu KS, skynda fynda en fantastisk klocka! :cool:
 

Busch

Breitling
Original Rolex GMT Master II “Rootbeer”, ref.nr. 16713. P-serie uttagen från svensk AD 2001. Kommer på oysterlänk och med alla originaltillbehör såsom inner- och ytterbox, certifikat, certhållare, tag, instruktionsbok och extra länkbitar. Denna modell har solida ändlänkar och det nya guldlåset men fortfarande lug holes - det bästa av två världar! Klockan i ett mycket bra skick och troligen aldrig polerad. Klockan är nyligen kontrollerad och trycktestad hos urmakare.

Nypris för motsvarande modell är idag ca. 99,400Kr

Säljes nu för 42,000Kr (tidigare 43,000Kr).

image_zps830b4064.jpeg

image3_zpsd5929214.jpeg

image2_zpscb780e6f.jpeg

image1_zpsf4f43936.jpeg

image4_zpse4ac7da8.jpeg

image5_zps30c715b4.jpeg

image6_zpsfa5d6916.jpeg

image8_zps0f96b2ac.jpeg


Tack för titten!
Jeg vil gerne købe det hvor i Sverige er du? Du kan kontakte mig på [email protected]
 

Laurentius

Cartier
Jag har odlat mustasch, låtit håret växa lite och fått en härlig solbränna så nu skulle den passa mig perfekt men jag är rädd för att den är såld?
Den är faktiskt sjukt snygg, brukar inte gilla G/S men som helhet är den här fantastisk!
 
Topp