• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

FS: Rolex submariner 16610 -04 Fullset, Nyservad *Såld*

Ninen79

Guld
Säljer min Submariner 16610 fullset samt originalkvitto, uttagen i Texas USA 2004 D serien, nyservad hos Nymans ur Sthlm i jan 2013 (2 års garanti på arbetet).

Klockan är i fint skick och mycket välvårdad samt aldrig varit polerad (avstod polering vid servicen).
Original kvitto och service kvitto finns.
Detta exemplar är för den som söker efter ett fint och komplett exemplar i original skick!

Pris: 38.500 kr

Nytt pris: 37.000 kr (sista priset och den som är först med pengarna får klockan) :)

Klockan och jag finns i Sthlm.

Jag låter bilderna talar för sig själva...

Annons1_zps07ea33ac.jpg

Annons2_zps8079ac3c.jpg

Annons3_zpsf67330c6.jpg

Annons4_zps600e6eb2.jpg

Annons5_zpsa883cd0a.jpg

Annons6_zps9685ed4f.jpg

Re: FS: Rolex submariner 16610 års-04 Fullset, Nyservad!

Kan intyga att både klockan och säljaren är kanon!!!

Tillbaka
Topp