• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS: Sea Shark och Davosa Ternos "båda sålda"

johnliden

Omega
Hej har två trevliga dykare som jag hade tänkt avyttra för en billig penning.

Först ut har vi en Bernhardt Sea Shark med grön tavla och svart bezel som är uttagen tidigare i somras (28/8-2012). Klockan är sparsamt använd och skicket är mycket fint. Boetten som för övrigt har en grymt trevlig finish mäter 42mm, har skruvkrona med inetsat B samt safirglas. I klockan sitter ett automatiskt Miyota 8215 som funkar alldeles utmärkt. Om jag inte missminner mig är det 2 års garanti så det är över ett och ett halvt år kvar. Klockan kommer på ett mjukt silikon som jag använt två ggr, en militärgrön nato samt den gedigna länken (med extra länkbitar) som kommer med då man köper den. Den levereras i travelcase med cert.
productImage1_3.png

(lånar en bild från hemsidan, bara att pm:a för fler bilder)
Mitt pris är 1500 + ev frakt. NU 1000 skickat (Såld)

Sen har vi en Davosa Ternos som jag plockade upp i december, men som nu får lämna p.g.a. nyköp. I klockan sitter ett ETA 2824-2 som tickar på bra och håller tiden som den skall. Datumbubblan är borttagen, det finns normala spår av användning, men klockan är i bra skick. Klockan mäter 40 mm som sin förebild. Fin länk med solida ändbitar, safirglas och skruvkrona. Levereras i fin träbox, förutom länken kommer ett rött tropic samt ett svart och rött regimental.
file.php

(lånar bild av tidigare ägaren, tar givetvis bort om detta inte är ok)
För denna vill jag ha 2700 + frakt NU 2200 skickat (Såld)

I båda fallen vill jag mena att man får riktigt mycket klocka för slantarna.

Inga byten är av intresse i nuläget då nyköp hägrar vid horisonten, förutom sbdc001 Seiko Sumo.

Klockorna finns i sthlm.

Tack för titten!

Mvh

John
 
Topp