• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS: Seiko 6309-7290 Digital Camo Modded SÅLD !

calzone

Vacheron
Seiko 6309-7290. Serienummer 68-11-26 Vilket daterar den till 1986. Klockan är mycket fin håller tiden riktigt bra. Mycket fin välgjord urtavla Digital Camo lyser bra i mörker. Dag/Datum English/Roman. Dykringen klickar fint. Fungerar att backa sekundvisaren även när klockan är max uppladdad och ställa tiden. Alla funktioner fungerar perfekt. Vill ni ha fler bilder så skicka pm så kan jag maila mer högupplösta.

Kommer på ett svart nato av högsta kvalite 5 öglors. Och följer även med Seiko Orginal Rubber.

Inga byten är intressant i nuläget. Pris 1500 : -. Nu 1250 : - Skickat !

Folk har tydligen inte kunnat se bilderna...J***A imghack.se som har legat nere 2 dagar ? :roll: Aja nu så ska det funka med Photobucket hoppas jag iaf...

SAM_0960.jpg


SAM_0956-1.jpg
 

hanber

Breitling
Re: FS: Seiko 6309-7290 Digital Camo Modded Prissänkt !

Hej!
Jag köper gärna din Seiko 6309. Har du någon bild kan du väl meila den till mig. Jag behöver också veta hur jag betalar.
MVH
Hans-Bertil
 

calzone

Vacheron
Re: FS: Seiko 6309-7290 Digital Camo Modded Prissänkt !

SÅLD ! Tack för supersnabb betalning Hanber :D Mycket bra köpare !
 

hanber

Breitling
Hej!
Jag har nu fått klockan som kom snabbt och väl förpackad. Tack för en smidig affär som jag är mycket nöjd med.
Nu letar jag efter en Seiko 7C43-7010 i bra skick. Undrar om det finns någon som vill skiljas från sin.
Tack för mig,
Hans-Bertil
 
Topp