• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS: Seiko 6309-729A F1 WHITE Prissänkt !

calzone

Vacheron
Hej har nu bestämt mig för att sälja den här skönheten, Måste rensa lite i samlingen.

Modell : Seiko 6309-729A F1 Klockar daterar till 1987. Serienummer : 785348

Day/Date Kalender English/Roman

Riktigt snygg med vit urtavla samt 6105 visare. Klockan går bra håller tiden väl bra gångreserv dykringen klickar fint alla funktioner fungerar perfekt det går att backa sekundvisaren och ställa tiden även när klockan är max uppladdad. Lyser bra i mörkret, Klockan är vattentät och redo för div aktiviteter

Skönheten kommer på Seiko Orginal Rubber. Skickar även med ett hemligt nato till köparen som bonus :D

Jag vill ha 2000 : - .Nytt pris 900 : - Skickat för denna skönheten

SAM_1025.jpg


SAM_1037.jpg


SAM_1032.jpg


SAM_1030.jpg


SAM_1036.jpg


SAM_1035.jpg



Jag vill ha 2000 : - .Nytt pris 900 : - Skickat för denna skönheten
 

calzone

Vacheron
Re: FS: Seiko 6309-729A F1 Prissänkt !

Nytt pris j*****t billigt ! Kom igen vill inte sälja men behöver få in pengar :(
 
Topp