• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS: Seiko FFF mod *on hold*

Rille

Rolex
Tyvärr så är jag tvungen att sälja denna fina klock trots att vi knappt haft nån tid med varandra alls..

Detta är den guldiga varianten alltså
mod på en snzh60k1.

Jätte fint skick och kommer med guldfärgad länk, bradystrap,svart nato och svart gummi alla med guld detaljer;)


För 2600kr NYTT pris: 1800KR så får du klockan med alla straps och inkl REK frakt :)
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1353911445.305860.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1353911445.305860.jpg
    111.5 KB · Visningar: 1,607
  • ImageUploadedByTapatalk1353911507.349075.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1353911507.349075.jpg
    116.1 KB · Visningar: 1,605
  • ImageUploadedByTapatalk1353911528.363386.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1353911528.363386.jpg
    96.5 KB · Visningar: 1,606

Rille

Rolex
Re: FS: Seiko FFF mod

Kom igen nu den ska bort!

Kan tänka mig att byta mot en steinhart eller davosa eller liknande sub liknande
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Re: FS: Seiko FFF mod

Inte för att vara den som är den, men det verkar som om att den stora FFF-hypen har lagt sig nu. Jag gillar min som fan dock!
 

fredtiger

Cartier
Re: FS: Seiko FFF mod

Är klockan vattentät? Vad menas med fff? Jag är ev. intresserad av något åt det hållet då jag inte kunnat bestämma mig för lämplig komplement till min sjöö Sandström. Berätta gärna lite mer, eller skicka länkar. Det är alltså en Seiko?
 

Rille

Rolex
Re: FS: Seiko FFF mod

fredtiger skrev:
Är klockan vattentät? Vad menas med fff? Jag är ev. intresserad av något åt det hållet då jag inte kunnat bestämma mig för lämplig komplement till min sjöö Sandström. Berätta gärna lite mer, eller skicka länkar. Det är alltså en Seiko?

Jag skickar info i PM :)
Det är en seiko!
 

Rille

Rolex
Re: FS: Seiko FFF mod

Lite intresse men inga napp än!
Drar av en hundring så 2200 kr skickat med alla tillbehör(4 olika band)
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1354731826.400529.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1354731826.400529.jpg
    153.8 KB · Visningar: 1,130

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Re: FS: Seiko FFF mod

Ursäkta att jag kladdar men jag måste få veta vart strapet, natot och gummmit är köpt.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: FS: Seiko FFF mod

Strapet är ett Brady Strap och natot kommer från SINGULAR det vet jag eftersom det var jag som köpte dem. Gummit fick jag med när jag köpte FFF moden av MicJon på TTT. Kan inte fatta att klockan fortfarande är kvar för detta pris!?! :shock:
DW6900MS skrev:
Ursäkta att jag kladdar men jag måste få veta vart strapet, natot och gummmit är köpt.
 

Rille

Rolex
Re: FS: Seiko FFF mod

Det var ett gäng som vart sugna när jag sänkte priset!

Köpte en ny säng jäkel igår och en ny klocka på väg in så alla slantar behövs haha :)

Klockan är on hold
 
Topp