• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad FS Seiko FFF-modd. SÅLD

Wollen

Mao
2-Faktor
Till salu är en moddad Seiko FFF från 2011 i toppskick, ska tydligen finnas en micro i glaset som jag ej lokaliserat.
Kommer på ett canvas strap + Noname-Mesh (22mm mellan luggarna) och ett Seiko ställ.

Köptes av PrWatches i december och användes av mig under 2 veckor och har sedan dess legat i lådan.
Pris 2300:- inkl frakt
zNi5rJH.jpg

gdkZ3Dg.jpg

mTuM01w.jpg



Inga byten är av intresse.
 

Wollen

Mao
2-Faktor
Klockan finns kvar.
Enligt PRwatches som jag köpte den av nämnde att set var en liten micro (skada) i glaset. Jag har synat den och inte sett den. Min syn är dock bara 90%ok!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Topp