• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad FS: Seiko SKX009K2 - Sprillans ny! [SÅLD]

xBjörne

Rolex
2-Faktor
Hej!

Några av er kanske såg min "Ny på forumet" post och min sprillans nya Seiko SKX009 som jag fick hem idag.
Jag har suttit och läst i några dagar om folk här på KS som "flippar" sina klockor kors och tvärs och jag har tyckt att det verkade onödigt, ironiskt nog känns SKX009'an inte riktigt rätt storleksmässigt och jag tänkte därför "flippa" den. ;)

Jag köpte den i måndags på watchhubs och fick hem den idag, plasten är borttagen(utom på boetten) och Jubliee-länken är avplockad. Jag har ställt in rätt tid/datum och haft klockan på mig i sisådär 10min så den är så nära nyskick man kan komma.

Klockan sitter just nu på ett 22mm gult Nato från Singularstraps som även det är sprillans nytt, allt som ingår vid nyköp ingår+ett gult 22m Natoband alltså.

Eftersom jag är ny här på forumet har jag bara hunnit göra en affär och det var ett köp från "Maro", eftersom jag inte har fler referenser kan jag gå med på en affär där du betalar in halva summan, jag skickar och du betalar andra hälften vid leverans.

Pris: 1200kr eller högstbjudande, jag betalar ev. frakt. [SÅLD]

Tack!

wj7s6.jpg

ljHRk.jpg

qculh.jpg

innB7.jpg
 
Topp