• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad FS: Seiko Sumo SBDC003(Blå)

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har en Seiko Blumo som tyvärr ligger i lådan hela tiden.
Köpte den ny förra året som beater men i samma veva hittade jag en beggad orange Sumo så den tog beater jobbet. Blumon är helt enkelt för stilig för att jag ska vilja ha 2 "beatrar"... Att jag även har en limiterad ThaiSumo i min ägo gör inte situationen lättare för "Den blåe".. Visst kan jag låta den ligga och använda den då och då men helt ärligt så ger det mig dåligt samvete! Den förtjänas att bäras! Ofta!
Klockan är princip i nyskick. Hittar inte ett märke på den. Kan kolla extra mycket noga om ngn hugad spekulant vill.
Garantikort och box finnes. Av ngn anledning fick jag klockan i en vanlig Seikobox. Inte den Gul/svarta Prospexboxen. Då jag håller på Bajen så gjorde det mig ingenting att slippa de färgerna...;-)
Hade tänkt mig 3300:- skickat och klart. Skickar med ett passande gummi också om du är snäll!
Hojta till via PM om du har frågor eller om du vill ha fler bilder.
Apropå bilder... Så här ser den ut..
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Hela paketet..
image.jpg

Gummit..
image.jpg

Tack för titten!
Just det!! Retur! INGEN JÄVLA RETUR! Köpt e köpt!
Nä då.. Skämt åsido, hittar du ngt som borde leda till en retur så löser vi det. Men inte efter hur lång tid som helst! Givetvis ska klockan i så fall returneras i "oburet" skick. Med det menar jag att du inte ska ha skruvat nytt trädäck på sommarstugan med klockan på armen. Men självklart får den testas på armen.
Hmm.. Det här måste vara den längsta returpolicyn ever!!
Skulle nöjt mig efter "INGEN JÄVLA RETUR"..
 
Topp