• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FSOT: Omega Aqua Terra -06 SÅLD

Ninen79

Audemars
Re: FSOT: Omega Aqua Terra -06

Hej!
Jag har en Planet ocean 42 mm svart ref.2201.50. Klockan är komplett och är uttagen i juni 2012 på Klockmaster av mig. Allt är nyskick! Är du intresserad av ett byte? Isåfall vill jag ha 15 tusen mellan. Hör av dig om det låter intressant.
Mvh
Minh
 

Sami

Breitling
Re: FSOT: Omega Aqua Terra -06

Otroligt fin! En av Omegas modeller jag varit sugen på ett tag. Synd på bara att det är utan cert/box, vill gärna ha en "komplett" klocka när jag köper min första "finklocka :mrgreen: .
Antar att en nyare billig klocka inte är att tänka som ett delbyte? (En Certina DS Podium Titan: http://www.google.se/imgres?hl=en&sa=X& ... ,s:0,i:118)
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Re: FSOT: Omega Aqua Terra -06

Den är fin! Men det är dags att gå skilda vägar

Är faktiskt på jakt efter någon quartzbeater (behöver i jobbet framöver) och har kikat på en ds podium... Dock är jag inte alls vän med titan. Annars hade det kunnat vara något!
 

Sami

Breitling
Re: FSOT: Omega Aqua Terra -06

Så synd :cry:
Är sugen men lite för mycket stålar för mig för en första klocka som inte är komplett, får leta vidare :mrgreen: .
Tack ändå! Vem vet, kanske ändrar mig om bankkontot mår bra nästa vecka :lol: .
 
Topp