• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FSOT: PS3 Slim 320gb NYTT ! Julklapp ? Prissänkt !

calzone

Vacheron
En helt ny ps3 slim 320gb. OBS ! Enbart konsolen inga tillbehör. Jag vill ha i pengar 1200 : - kan avhämtas hos mig alt skickas då tillkommer 150 : -


large.jpg


Bytes gärna mot klocka som är värd runt 2000 : -
 

calzone

Vacheron
1500 : - skickat ink frakt sista pris annars åker den ut på auktion ! Kom igen nu det är snart jul :D


avhämtning hos mig 1400 : -
 

calzone

Vacheron
Kom igen nu 1400 skickat med kolli nummer såhär innan JUL :D Kan inte vara dyrt för ett sprojlans nytt PS3 Slim 320gb...Dosa kan ni hitta beg för en hundring kablar har ni redan ;)
 

calzone

Vacheron
hans skrev:
Vad är det för strömförsörjning till denna version (är nätagget inbyggt)?


Japp !, En sånhär vanlig hederlig gammal radiosladd som dom flesta har någonstans :p


Den här PS3 Slim är 33 % Mer strömsnål än den gamla Feta ps3:an

28fd5ef030400f6b3095420d2ae00eca.jpg
 

calzone

Vacheron
1300 : - skickat i hela det avlånga riket ! Kom igen annars åker den ut på Tradera och då kommer den gå för minst 1500 +...............Jag har goda referenser på forumet så handla tryggt :D
 
Topp