• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FSOT: Seiko SBDX011 och Marathon CSAR

FnuSnu99

Breitling
Heisann,

Seikoen er Solgt :D

Har en seiko SBDX 011 (Emperor) med alt orginalt av bokser meget lite brukt orginal gummirem, og svart mesh lenke. Klokken fungerer utmerket, og er i meget god stand.
13.000SEK

Samt også en Marathon CSAR, også denne med alt av orginale bokser osv, nesten ubrukt gummirem med vanilje og orginal lenke med Maple leaf spenne. Spennen har de vanlige deskdiver merkene, men er eller i meget fin stand. PÅ selve klokken er det to meget små riper i selve kassen (ca 0,2mm) og utenom den helt fin. Full disclosure: Kan nevne at av en eller annen grunn så skifter dagen nøyaktig kl 24:00, mens datoen skifter først noen timer etter (nærmere 04:00)
12.000SEK


Divklokke22-Version21.jpg

20120811_192709.jpg

20120307_093746.jpg

IMG_5731-1-1-1.jpg

SeikoEmperor4-Version2-1.jpg


CSAR1-Version2.jpg

20120227_112600.jpg

bilde20.jpg

CSAR-1.jpg

Divklokke26-Version2.jpg



Har mange referanser på andre forum, som det norske Tidssonen, TimeTechTalk, WUS og TheWatcheSite (seiko and citizen forum) Men er helt ny her hos dere:0)
Holder til i Oslo, men er rett så ofte over grensen så F2F skal også kunne fungere.

Har samme nick på samtlige forum, så bare å søke opp.
Er interessert i å bytte enten en eller begge klokkenen i enten Rolex, Omega, Breitling eller Panerai. Men ikke interessert i ting av "lavere verdi" enn disse to klokkene. Og kan godt legge til penger fra min side.


Og foretrekker F2F, men blir det for problematisk så går det så klart å sende også, men da må man kunne vise til gode referanser :D

Og jeg forbeholder meg retten til å si nei så klart:0)

Ha en fortsatt god jul!

Så send meg en PM om du har noe du tror kan være interessant :D
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: WTT: Seiko SBDX011 och Marathon CSAR

Riktigt fina klockor, men du behöver skriva ut ett värde.
 
Topp