• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad FSoT: Squale 50 Atmos PRISBUMP

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Jag säljer förra sommarens badklocka, en Squale 50 Atmos med svart/orange vridring och domat safirglas. Köpt ny av mig från Squale förra sommaren, använd under semestern och sedan inte så mycket mer.










Allt som följde med ingår, dvs box, svart originalgummi och ett extra orange originagummi.



Pris: 4 500 inkl rekad frakt. Kul bytesförslag alltid välkomna. Moddade SKX är aldrig kul :)
 

Mandelstam

Breitling
Jag knep en av dom från just scaramanga. En Squale 20 atmos ref 1545. Mycket nöj både med klockan och säljaren. En perfekt beater. Kan nog uppfattas som liten av dom med rejälare handleder än mig. Går på sekunden efter snart en vecka.
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Oj, vad det kliar i gumpen. Här kommer fredagsbumpen.
Fyra loppor vill jag ha, eller ett bytesförslag som är riktigt bra.
Trevlig helg nu era bönder, sup er inte samman och sönder :)
 
Topp