• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Fujifilm X-E3 kamerahus

blackcoffee

Silver
2-Faktor
Pris
6000
Returpolicy
Öppet köp om retur i samma skick som jag skickade den.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en Fujifilm X-E3.

Jag köpte denna kamera ny i butik i början av 2020 och säljer nu pga uppgradering. Kameran har funkat utan problem för mig och jag har enligt EXIF-data har den tagit 1798 bilder med den mekaniska slutaren.

Kameran har som sagt fungerat felfritt för mig och den är även visuellt i gott skick - man kan vid nära inspektion se ett par små märken främst i den silverfärgade lacken och jag har bifogat bild på det största av dem. Display, sökare och sensor är fria från både märken och andra fel.

Kameran kommer med kartong och originaltillbehör (batteri, laddare, manual, axelrem etc) och blixten Fujifilm EF-X8 följer med. Blixtskoskyddet är bytt mot ett tumgrepp för bättre ergonomi. Utöver detta skickar jag med ett extra originalbatteri.

Finns i Linköping för personlig affär, alt kan också skickas.

P1001002.JPG

P1001005.JPG

P1001006.JPG

P1001004.JPG

Tillbaka
Topp