• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fujoor

Erik1

Patek
2-Faktor
Köpte en seiko av fujoor. Nemas problemas, bra packat, snabbt och som beskrivet. Goodguy! :)
 

Toftich

Rolex
2-Faktor
Köpte två zulustraps av fujoor.inga problem alls,snabbt levererat och enligt beskrivning.Toppen!
Goodguy
 
Senast ändrad:

seikoswede

Panerai
Köpt en G-Shock av Fujoor. Allt bara bra, perfekt packat och precis som beskrivet! TACK!

Jag gör gärna affärer med honom igen, anytime!!

100% GODDGUY!

Jim
 

Jontax

Breitling
Köpt en Seiko av Fujoor, inpackad enligt konstens alla regler och mycket trevlig kontakt.
Helt klart en goodguy!
 

Gustafs

Omega
Köpt en SKX av Fujoor. Väldigt snabb leverans och bra packat... kom nästan inte åt klockan av all bubbelplast :D
 

ollkli

Rolex
2-Faktor
Köpt klocka av Fujoor på distans. Allt enligt beskrivning och packat exemplariskt. 100% goodguy!
 

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Köpt en Seiko i 3000 kr klassen av @Fujoor

Snabb och trevlig kommunikation. Klockan kom oerhört välpaketerad och i lådan hittade jag ett extra natoband, fin gest! Good Guy i min bok!
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Goodguy med snabb leverans av köpt Seiko klocka :)
image.jpeg
 

Rolfex

Omega
Har sålt en Seiko Padda till Fujoor, ingen pratare vet vad han vill ha 100% goodguy och mycket trevlig! Lycka till garanti och gå till Bergströms Frölunda Torg, dom sätter på gummibandet gratis.
 
Topp