• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fundering Kring pris

simonmanollo

Breitling
IMG_0981.PNG
Omega seamaster från år 1957
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Lite suddig bild. Texten på tavlan behöver granskas. Kanske ommålad? Vad är det för material på boetten?
 

ANALOGUE

Patek
2-Faktor
Du får nog leverera bättre bilder. Tycker dock caset ser väl hårt polerat ut. Tavlan är som nämnts mkt svår att bedöma på den bilden. Dock känns det som att det är hög risk att den är ommålad.
 

simonmanollo

Breitling
Jag har uret på servis just nu och den ser mer ut som @Embridioum jag hittade dena bild på internet! Den är inte ommålad lr polerad ngn gång alls @ANALOGUE är det ngt som gör så att den tappar värdet om man polerar den? För har tänkt att göra det! Jag får min tillbaka på torsdag @Criss Cross då ska jag lägga upp en finare bild! Men just nu vill jag bara se i träsket på ett ungefär vad dom estimeras för Mvh Simon
 
Topp