• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Funderingar och frågor kring canvas straps

MacAttack

Omega
Hej,
Har letat ett tag efter en etablerad försäljare som säljer canvas straps, men har inte lyckats hitta någon som känns helt hundra.
Är det bästa alternativet att köpa av en medlem här på ks, eller finns det några andra bra alternativ?

När jag ändå är inne på ämnet tänkte jag passa på att fråga om alla straps i canvas är styva och hårda?
Vad har ni för erfarenhet av canvas?

Tack i förväg!
 

Hallis

Panerai
2-Faktor
Jag handlade av hadley roma av strappedfortime. Tycker att kvaliteten var riktigt bra. De är styva (iaf till en början) men väldigt bekväma och ger en skön look! Så de rekommenderas absolut!
 

MJ24

Patek
2-Faktor
AW-straps här på KS har jag mycket bra erfarenhet av. Kollade runt länge på andra handlare, men de föll bort till förmån för AW eftersom AW hade bättre pris, enklare och snabbare leverans eftersom han är lokal samt verkade ha bäst produkt.
Kan rekommenderas...
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
AW gör jättefina canvas :)

image.jpeg
 
Topp