• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Funkar detta?

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Skulle eg sälja en gammal camel trophy klocka men satte istället på camel armbandet på min zenith. Satte sen på ett hirch guldpläterat spänne.

Flyger det?
lWCOCBM.jpg
 
Tycker bandet känns lite klumpigt till klockan tbh. Ett smäckrare och lite mörkare alternativt ett lädernato skulle nog sitta fint.
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Jo men så att.. Tack för input, ni har rätt, jag får ta och skruva av det här bandet.
Får botanisera hos lokala urmakaren, Har ett helsvart slätt/ blankt hirch. Men vill ha något annat, svart med textur och vit sömn eller mörkbrunt motsv.
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Jag tycker den där typen av band kräver en stor och kraftig boett om det nu ska användas överhuvudtaget, är inte förtjust alls i de banden. Elegant klocka de där...jag skulle köra tunn ödla eller kalv...svart eller brunt.
 

JayJay

Rolex
Jo men så att.. Tack för input, ni har rätt, jag får ta och skruva av det här bandet.
Får botanisera hos lokala urmakaren, Har ett helsvart slätt/ blankt hirch. Men vill ha något annat, svart med textur och vit sömn eller mörkbrunt motsv.
Du verkar vara väldigt velig. Om du vill kan jag hjälpa dig av med problemet. Skänk klockan till mig så lovar jag att hitta ett fint band till den. Deal?
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Du verkar vara väldigt velig. Om du vill kan jag hjälpa dig av med problemet. Skänk klockan till mig så lovar jag att hitta ett fint band till den. Deal?
Velig...ja kanske, vet inte. Ibland kanske eller..nä inte velig tror jag.

Klockan behåller jag men bandet kan du få om du vill, men det vill du nog inte för jag sabbade orginal spännet när jag skulle byta till hirch spännet. :)
 

JayJay

Rolex
Velig...ja kanske, vet inte. Ibland kanske eller..nä inte velig tror jag.

Klockan behåller jag men bandet kan du få om du vill, men det vill du nog inte för jag sabbade orginal spännet när jag skulle byta till hirch spännet. :)
Vilket enastående trevligt erbjudande. Avböjer dock då jag för närvarande inte har någon klocka som det skulle passa på. Erbjudandet om att befria dig från klockan kvarstår dock ut i fall att du känner att pressen blir för stor. :D
 
Topp