• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Funkar inte alltid med att bära sin (dyra) hobby på jobbet

Men för f-n klart man skall ha på sig de klockor man äger (eller i detta fallet har lånat), och sedan kan man ju strunta i vad andra säger - att detta skall vara så svårt att fatta liksom!

Man har kämpat hårt för att tjäna ihop / få mutorna / få låna klockorna, klart man skall ha dom på sig!

Minst två olika Richard Mille omnämndes i tidningarna i Thailand. Det har säkert kartlagts fler vid det här laget.

Alltså, är inte militärdiktatur och korruption lite av ett klassiskt kompanjonskap? Vad är folk förvånade för?

Gen-Prawit-wearing-luxury-watches.jpg
SmartSelectImage_2018-02-07-08-13-59.jpg
pwatchsm.png

Hans smycken har också kommenterats. Då påstod han att han ärvt dem av sin framlidne mor. Men de ägodelarna deklarerades (något som alltid görs av antikorruptionsväsendet) inte i samband med att han tillträdde som försvarsminister och biträdande stadsminister om jag förstår saken rätt.

Som sagt, jag var i Thailand under perioden då detta blev en skandal, jag har alltså inte detta som intresse.

Men han kunde väl matcha dem lite snyggare iallafall... och erkänn, du har det här som hobby. Vi har alla våra egenheter... ;)

Tillbaka
Topp