Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag förstår inte varför man skall kommentera andras annonser överhuvudtaget.
This.Jag förstår inte varför man skall kommentera andras annonser överhuvudtaget.
Varför inte? Om någon säljer nåt som är utanför k&s och som kan tänkas vara intressant för forummedlemmarna är det väl bra att göra en puff...
Om skick går före pris varför kunde du inte gå ner entusenlapp på 168000 som var sönderpolerad du sålde ?, väldigt dålig på svar och kontakt var du med.
Var nog gjort i all välmening och det tackar vi för ... och är den för högt pris får jag väl sänka den till 55.000:-![]()
fuck !, nu blev jag sugen, synd att man inte har några pengar
![]()
Varför? Om någon har en WTB ute, visst.
Sedan är det inte själva puffen det är fel på, utan att kasta ur sig ord som billig etc. Låt eventuella spekulanter avgöra det själva.
Det är alldeles för mycket kladd i annonserna på köp&sälj som det är.
Köpte en på pantbank för 45', det var billigt.
Det här är ju inte en annons utan en diskussionstråd.
Däremot håller jag med om att om Daytonan låg på annons här så hade detta innehåll inte passat i den tråden.
Yes, eller vad det 44...Zenith också?
Min poäng är att alla borde ge fan i att kommentera säljtrådar och annonser. Om det nu inte är något som måste kommenteras - t.ex att det är ett fel som behöver belysas eller liknande.
Det blir löjligt.
Var nog gjort i all välmening och det tackar vi för ... och är den för högt pris får jag väl sänka den till 55.000:-![]()
Jag hittade bara 2 billigare på chrono24, varav en i Hongkong och en i Italien, mao. ingen är billigare om man räknar in frakt. Jag tycker den var snygg och riktigt bra pris. Säger grattis till den som kniper den och ser inte problemet med att tipsa andra om man hittar något som man tycker är prisvärt men inte är spekulant på själv.
Jag hittade bara 2 billigare på chrono24, varav en i Hongkong och en i Italien, mao. ingen är billigare om man räknar in frakt. Jag tycker den var snygg och riktigt bra pris. Säger grattis till den som kniper den och ser inte problemet med att tipsa andra om man hittar något som man tycker är prisvärt men inte är spekulant på själv.
Om skick går före pris varför kunde du inte gå ner entusenlapp på 168000 som var sönderpolerad du sålde ?, väldigt dålig på svar och kontakt var du med.
Kul attityd! Jag hade nog inte sålt något till dig heller...
Du ser ut som en idiot just nu. Släpp det.Du vet inte hela historian...jag vill säga att det var ErikGBG som hade dålig attityd. Hade han haft bra attityd kanske jag skulle köpt den utan att pruta![]()
Du ser ut som en idiot just nu. Släpp det.
Du vet inte hela historian...jag vill säga att det var ErikGBG som hade dålig attityd. Hade han haft bra attityd kanske jag skulle köpt den utan att pruta![]()
Vet inte om det här kanske är ett dåligt förslag eller ej, men hade det kunnat var en idé med en officiell tipstråd? Och då givetvis inte om sina egna annonser eller andra annonser här på ks utan tex kanske gripenbro( inte specifikt just denna) och liknande, om man tror att det kan vara av intresse för andra. Något som jag hade uppskattat tror jag som är relativt ny och inte har lika mycket kanaler ute som många andra.
Vet inte om jag är ute och cyklar, bara en tanke...
Lika dålig attityd som du hade häromdagen, när du omotiverat hävde ur dig att Cellinin jag ställde frågor kring var en kopia?
Vet inte om det här kanske är ett dåligt förslag eller ej, men hade det kunnat var en idé med en officiell tipstråd? Och då givetvis inte om sina egna annonser eller andra annonser här på ks utan tex kanske gripenbro( inte specifikt just denna) och liknande, om man tror att det kan vara av intresse för andra. Något som jag hade uppskattat tror jag som är relativt ny och inte har lika mycket kanaler ute som många andra.
Vet inte om jag är ute och cyklar, bara en tanke...