• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fynd !, sjukt billig daytona

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag har sålt min G/S Daytona utan blivit med hiven.... Tror jag :)
(Det värsta är att jag saknar den....)

Obs, jag har ingen anknytning till ursprungstråden...

Skål
Mvh
Micke E
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Varför inte? Om någon säljer nåt som är utanför k&s och som kan tänkas vara intressant för forummedlemmarna är det väl bra att göra en puff...

Varför? Om någon har en WTB ute, visst.

Sedan är det inte själva puffen det är fel på, utan att kasta ur sig ord som billig etc. Låt eventuella spekulanter avgöra det själva.

Det är alldeles för mycket kladd i annonserna på köp&sälj som det är.
 

Gripenbro.se

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Var nog gjort i all välmening och det tackar vi för ... och är den för högt pris får jag väl sänka den till 55.000:- :)
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Varför? Om någon har en WTB ute, visst.
Sedan är det inte själva puffen det är fel på, utan att kasta ur sig ord som billig etc. Låt eventuella spekulanter avgöra det själva.
Det är alldeles för mycket kladd i annonserna på köp&sälj som det är.


Det här är ju inte en annons utan en diskussionstråd.

Däremot håller jag med om att om Daytonan låg på annons här så hade detta innehåll inte passat i den tråden.
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Det här är ju inte en annons utan en diskussionstråd.

Däremot håller jag med om att om Daytonan låg på annons här så hade detta innehåll inte passat i den tråden.

Min poäng är att alla borde ge fan i att kommentera säljtrådar och annonser. Om det nu inte är något som måste kommenteras - t.ex att det är ett fel som behöver belysas eller liknande.

Det blir löjligt.
 

morrism

Audemars
Jag hittade bara 2 billigare på chrono24, varav en i Hongkong och en i Italien, mao. ingen är billigare om man räknar in frakt. Jag tycker den var snygg och riktigt bra pris. Säger grattis till den som kniper den och ser inte problemet med att tipsa andra om man hittar något som man tycker är prisvärt men inte är spekulant på själv.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Min poäng är att alla borde ge fan i att kommentera säljtrådar och annonser. Om det nu inte är något som måste kommenteras - t.ex att det är ett fel som behöver belysas eller liknande.

Det blir löjligt.

Det är väl underbart med dessa kommentar som: "Snygg klocka!" och "Synd att jag inte har råd med den just nu!". ;)
 

calzone

Vacheron
Jag hittade bara 2 billigare på chrono24, varav en i Hongkong och en i Italien, mao. ingen är billigare om man räknar in frakt. Jag tycker den var snygg och riktigt bra pris. Säger grattis till den som kniper den och ser inte problemet med att tipsa andra om man hittar något som man tycker är prisvärt men inte är spekulant på själv.

Absolut !, o betalar man med paypal så får man räkna med ganska mycket i avgifter och det är inte alltid säkert att handla ifrån utlandet samt att det kan bli krångligt med ett återköp om något skulle va galet etc etc.
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Jag hittade bara 2 billigare på chrono24, varav en i Hongkong och en i Italien, mao. ingen är billigare om man räknar in frakt. Jag tycker den var snygg och riktigt bra pris. Säger grattis till den som kniper den och ser inte problemet med att tipsa andra om man hittar något som man tycker är prisvärt men inte är spekulant på själv.

Då får du nog söka igen.
 

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
Började läsa tråden tills jag kom till den dåliga attityden, Djävligt kul grabbar, ni bidrar sjukt mycket till forumet.
 
Vet inte om det här kanske är ett dåligt förslag eller ej, men hade det kunnat var en idé med en officiell tipstråd? Och då givetvis inte om sina egna annonser eller andra annonser här på ks utan tex kanske gripenbro( inte specifikt just denna) och liknande, om man tror att det kan vara av intresse för andra. Något som jag hade uppskattat tror jag som är relativt ny och inte har lika mycket kanaler ute som många andra.
Vet inte om jag är ute och cyklar, bara en tanke...
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Vet inte om det här kanske är ett dåligt förslag eller ej, men hade det kunnat var en idé med en officiell tipstråd? Och då givetvis inte om sina egna annonser eller andra annonser här på ks utan tex kanske gripenbro( inte specifikt just denna) och liknande, om man tror att det kan vara av intresse för andra. Något som jag hade uppskattat tror jag som är relativt ny och inte har lika mycket kanaler ute som många andra.
Vet inte om jag är ute och cyklar, bara en tanke...

Finns en sådan, men används inte så flitigt :p
https://klocksnack.se/threads/auktionstipstråden-aktuella-auktions-annonstips.7722/
 

Lunkan

Cartier
Vet inte om det här kanske är ett dåligt förslag eller ej, men hade det kunnat var en idé med en officiell tipstråd? Och då givetvis inte om sina egna annonser eller andra annonser här på ks utan tex kanske gripenbro( inte specifikt just denna) och liknande, om man tror att det kan vara av intresse för andra. Något som jag hade uppskattat tror jag som är relativt ny och inte har lika mycket kanaler ute som många andra.
Vet inte om jag är ute och cyklar, bara en tanke...

Bra förslag!
 
Topp