Andrew
Silver
Jo jag antog det också. Men det blir lätt lite dålig stämning när de här syrliga kommentarerna kommer. Det märkte du själv i den här tråden.Jag var ironisk herregud![]()
![]()
Godkväll!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo jag antog det också. Men det blir lätt lite dålig stämning när de här syrliga kommentarerna kommer. Det märkte du själv i den här tråden.Jag var ironisk herregud![]()
![]()
Sorry !, jag bjuder dig på en likeJo jag antog det också. Men det blir lätt lite dålig stämning när de här syrliga kommentarerna kommer. Det märkte du själv i den här tråden.
Godkväll!
Saknar du klockan på handleden? Eller grämer det dig att du inte gjorde pengar på en ful klocka som helt plötsligt blev dyr?Nu så här drygt 5 år senare är det lite annan efterfrågan och prisbild på 16523... ångrar jag sålde min med zenith verk och mop tavla förra året aldeles för billigt...
Ska jag vara ärlig så både och.Saknar du klockan på handleden? Eller grämer det dig att du inte gjorde pengar på en ful klocka som helt plötsligt blev dyr?
Snygg bump!Nu så här drygt 5 år senare är det lite annan efterfrågan och prisbild på 16523... ångrar jag sålde min med zenith verk och mop tavla förra året aldeles för billigt...
Saknar du klockan på handleden? Eller grämer det dig att du inte gjorde pengar på en ful klocka som helt plötsligt blev dyr?