• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fyndade ett armband för fickur!

virrooo

Audemars
2-Faktor
Igår smög jag omkring på stan och letade gamla prylar som vanligt. Grävde upp den här tingen ur en låda. Har ingenting att stoppa i den än men vad säger ni om den? Jag tycker att den är svintuff!!

bild-6.JPG




bild-5.JPG


bild-4.JPG

Medveten om att jag har den åt fel håll...
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Vad har den för mått? Har väl en trettio+ fickisar som ska ut, i varierade storlek. Höjd/diameter och hur mycket du är beredd att pröjsa ;).
 

egbert

Panerai
Igår smög jag omkring på stan och letade gamla prylar som vanligt. Grävde upp den här tingen ur en låda. Har ingenting att stoppa i den än men vad säger ni om den? Jag tycker att den är svintuff!!

bild-6.JPG




bild-5.JPG


bild-4.JPG

Medveten om att jag har den åt fel håll...

Dagens tråd om Tissot Militär med pansarskydd fick mig att tänka på den här tråden igen. Hur gick det, har du hittat nån gammal rova att fylla lädret med?
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Dagens tråd om Tissot Militär med pansarskydd fick mig att tänka på den här tråden igen. Hur gick det, har du hittat nån gammal rova att fylla lädret med?

Fan jag har helt lagt det åt sidan, är i Oslo och köttar ihop lite deg inför stundande företagsstart! Ska ta tag i det när jag landar hemma igen i juli :)
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Juli kommer jag att hålla på mycket med ur, som jag sa tidigare, ge mig måtten så föreslår jag något bra!
 

rogart-63

Patek
Igår smög jag omkring på stan och letade gamla prylar som vanligt. Grävde upp den här tingen ur en låda. Har ingenting att stoppa i den än men vad säger ni om den? Jag tycker att den är svintuff!!

bild-6.JPG




bild-5.JPG


bild-4.JPG

Medveten om att jag har den åt fel håll...
Inte för att vara petig.Men är det inte uppochner. Hålet är i botten. skall inte det vara uppåt. Till kronan. Häftigt annars.Skulle kanske passa den nya KS klockan?




Skickat från min C1905 via Tapatalk
 
Topp