• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fyrtal i Seikodykare

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Såja!

4azu4uhe.jpg


Då var gänget samlat. 2 av dem har varit på service och kom tillbaka idag.

2st 6309-7040, 1st 6306-7001 och en 6105-8110

hyjahe5e.jpg


une6a6ah.jpg


evyjadu8.jpg


ubenapem.jpg


5ydu9ynu.jpg


Förmodligen fler än jag behöver så jag funderar på vem eller vilka som får gå.

Svårt val men 3 likadana är ju rubbat ;)
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Skön kvartett.
Jag gillar den på jubileet bäst. Fint patinerad tavla. Den med fyrkantiga index har inte lika fina visare, men annars är den fin.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Är det inte tre likadana klockor :D Fin samling, jag gillar 6105 bäst, den är riktigt cool! De andra går inte av för hackor heller :)
 
OM du ska göra dig av med klockor i denna samling, skulle nog jag ha gjort mig av med de två mittersta 6309:eek:rna.
Men först hade jag tagit bezel-inlägget på den andra uppifrån och satt den istället för pepsin.
Min högst personliga åsikt, men det hade sett mest vintage ut. Så jäkla snygg lume på pepsin.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
OM du ska göra dig av med klockor i denna samling, skulle nog jag ha gjort mig av med de två mittersta 6309:eek:rna.
Men först hade jag tagit bezel-inlägget på den andra uppifrån och satt den istället för pepsin.
Min högst personliga åsikt, men det hade sett mest vintage ut. Så jäkla snygg lume på pepsin.

Sagt och gjort :) 6306 med svart insert

y3aru5u3.jpg


Snygg Pepsi 6309 (såld)

7y4u4yjy.jpg
 
Topp