• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gör en Pappa Spencer, efter en pissig arbetsvecka där pricken över i:et

Affe

Una vida loca
2-Faktor
är, att jag tappade min mobil när jag var och klängde runt om hela industrin! Var inspektion på gång, när jag var högst upp på brandstegen som säkert är 15-20 meter upp så hörde jag ett klonk. Va fan va nu detta tänkte jag :nailbiting:, åhååå FUCK! :arghh: Det var min mobiltelefon som slank ur jackfickan min, var ju 50 % chans då jag även har jobbtelefon också.

DSC_5657_zpse8473e41.jpg


Som sagt var så är man banne mig värd lite kvalitetstid för sig själv med trevlig läsning, tanten är på bio jag har sluppit laga maten själv då det blev pizza. Att bara få tänka på sig själv med en god Whisky och en brasa i öppna spisen gör gött i varje mans själ.

DSC_5694_zps04dcc4f8.jpg
 

16610

Patek
2-Faktor
Lider med dig! hoppas det kommer lösa sig på bästa sätt. Har själv dragit en nitlott. Måste jobba både lördag söndag och tycker det är så jävla tråkigt... måste bli klar till på måndag med ett projekt...
Men plocka ut den nya iphone s5 och tänk att det löser sig...kunde varit värre. tänk om du åkt i backen! materiella ting och du har ju SIM-kortet kvar så vill de kan de ringa=)

Ser dok jäkligt gott ut framför brasan
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Klart du är värd både en skön kväll OCH en ny mobil. Erkänn att du kastade ner den där gamla jäveln.. De släpper väl en ny i dagarna?...:) Skål på dig, nu tar jag en Conjagare!!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Hahaha...era små lömska rackare, har en försäkring men vet inte ifall den täcker skadorna än. En iPhone 5s skulle kanske inte vara helt fel, men jag tror det är öga för öga tand för tand. Med andra ord så kan jag bara få ut en likvärdig telefon, en iPhone 5.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Klart du är värd både en skön kväll OCH en ny mobil. Erkänn att du kastade ner den där gamla jäveln.. De släpper väl en ny i dagarna?...:) Skål på dig, nu tar jag en Conjagare!!

Hehe...släpptes idag tror jag, tackar skål på dig med ;) , blev några kalla också :pirate:
 

Carolin

Cartier
Det var en gång för länge sen en tjej som var rätt nöjd. Hon tränade o jobbade och ej vid paddan böjd. Men så en dag så hände det att klockjakten slog till. Hon letade och letade, blev ännu mer rådvill. Hon kollar på rollar så ögona rullar men oj, det finns ju mer. Alla runda former som skönjas, en klocka i allt hon ser. Jag har inte druckit. Det är bara...Jag orkar inte längre! God natt.
 

seikoswede

Panerai
Hahaha...era små lömska rackare, har en försäkring men vet inte ifall den täcker skadorna än. En iPhone 5s skulle kanske inte vara helt fel, men jag tror det är öga för öga tand för tand. Med andra ord så kan jag bara få ut en likvärdig telefon, en iPhone 5.

Om du har drulleförsäkring, eller ansvarsförsäkring, säg för guds skull inte att du förstörde den på arbetet! Jag gjorde det misstaget för några år sedan då jag pangade en ipod touch på arbetstid och kammade noll då försäkringsbolaget inte betalar ut något då det sker på jobbet.

Det är inte alltid det lönar sig att vara ärlig!

Lycka till!

Jim
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Tråkigt med mobilen, men det ser helt OK ut med dricka, läsning om samlaren (finns intressanta tv-program om samlare...) och lite brinnande ved i kaminen.

För egen del känns det dock lite avlägset just nu, efter avslutad grötfrukost. :D

A
 
Topp