• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Göteborg erbjöd på lite smått och gott!

Gentle_Giant

Cartier
Med en lättpackad väska innehållandes min före detta Glashütte Original och dess låda som tog upp den största delen av väskans innehåll for jag ned till GBG mitt i veckan. Helgen erbjöd ett klockbyte med en härlig figur för att sedan gå på en festival där Dungen och Goat tillhörde favoriterna. En snabb kopp kaffe hos vaniljglass ( ;) ) hann man också med, tack!

Resan hemöver känns inte lika jobbig med denna på armen, en 15300 med svart urtavla och det nya spännet. Tack till L för en smidig affär! :)


vanyvygy.jpg



5a4esusa.jpg


Edit: Bjöd och inte erbjöd ska det naturligtvis stå.
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Grattis, den måste klämmas på när du är i stan nästa gång! Grymt byte i dubbelbemärkelse, även om "glashyttan" säkert också var något utöver det vanliga! Wristshot!!!
 

Gentle_Giant

Cartier
Tack för alla grattis, det går knappt att släppa den ur blicken, mycket nöjd! :)

Kul att ses!

Och en helvetes fin klocka.

Hör av dig om du letar dig uppåt! :)

Shit pommfritt! Inget dåligt byte även om jag gillade Glashutten! grattis!!

Tack! Glashütten är en grym klocka på alla sätt och vis, den kommer bli saknad. Men kul med lite omväxling!

Grattis, den måste klämmas på när du är i stan nästa gång! Grymt byte i dubbelbemärkelse, även om "glashyttan" säkert också var något utöver det vanliga! Wristshot!!!

Absolut det ska du få. Ordnar ett wristshot imorgon i lite dagsljus!

Ah, den är så fin! Klämde på en nyligen, finishen är magisk!

Otrolig finish, går inte att visa med bild. Att ha ångest över att repa den finns där hela tiden.. ;)
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
15300 står högt på min lista, hör gärna av dig om/när den ska flippas :)

Självklart ett stort grattis också!
Mvh
Micke E
 

Isodor

Audemars
Grattis till en riktigt fin klocka.

Hade gärna haft en sådan med blå urtavla..

AP's finish måste ses irl för man ska kunna förstå!

Vad är det för årsmodell på den där?

Bra byte i mitt tycke, den där känns med allround än GO, även om den var fin.
 
Topp