• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Göteborgsvarvet

naggge

Panerai
Sprang sista gången förra året. Mådde så dåligt vid målgång så jag lovade mig själv att aldrig mer springa.
Det var såklart helt och hållet mitt eget fel då jag bara sprang med pannbenet och otränade muskler
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Lycka till alla, efter min första mil för några veckor sedan så blev jag taggad. Kanske att man ska sätta Göteborgsvarvet nästa år som mål?! :)
 
D

Deleted member 1154

Guest
kikade lite ändå... gott väder, men springa det gör så många andra bättre :) Tog lite bilder ändå, bla. denna

AxCxAWA.jpg
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Bumpar upp den här tråden och ser om det finns någon som är sugen på att springa: Det visar sig att jag inte kommer att kunna springa Göteborgsvarvet i år och därför säljer jag nu mitt startbevis. Alla platser till årets lopp är slutsålda.Ordinarie pris är 795:- men jag säljer min startplats för 500:-. Dock tillkommer en överlåtelseavgift på 250:- som köparen också betalar.
Sugen? PM:a mig.
 
Topp