- Pris
- 500
- Returpolicy
- Nej
- Bilder Skickat
- Ja
Tjenare!
Dags att sälja 2 av mina G-shocks och tänkte göra en paketdeal av dem! Båda klockorna är i bruksskick (som sig bör då jag haft dem ett tag) men är fullt fungerande och ger ett fint helhetsintryck! Saknar tillbehör till dem förutom plåtlådorna (ena lådan är utan skumgummi).
Det rör sig alltså om en DW-5600BBN samt en GM-6900G.
Uppdatering: nu finns endast DW-5600BBN kvar och begär 500kr för den!
Mer info om modellerna finns här:
Pris: jag hade tänk mig 1400:- för båda ink frakt.
Har ni några frågor eller vill komma med byten i samma prisklass så hojta till! Obs ren försäljning går före.
Referenser finns här:
Tack till KS för annonsmöjligheterna och simma lugnt där ute!
Mvh Zacharias
Dags att sälja 2 av mina G-shocks och tänkte göra en paketdeal av dem! Båda klockorna är i bruksskick (som sig bör då jag haft dem ett tag) men är fullt fungerande och ger ett fint helhetsintryck! Saknar tillbehör till dem förutom plåtlådorna (ena lådan är utan skumgummi).
Det rör sig alltså om en DW-5600BBN samt en GM-6900G.
Uppdatering: nu finns endast DW-5600BBN kvar och begär 500kr för den!
Mer info om modellerna finns här:
Casio G-Shock DW-5600BBN-1ER
Klockan är formgiven och tillverkad av japanska Casio, och tillhör deras kollektion av extremt välkonstruerade sportsklockor, som heter Casio G-Shock kollektionen. Klockor.se är utsedda till att vara officiell återförsäljare av Casio klockor. Det garanterar dig klockans äkthet, officiell...
www.klockor.se
Pris: jag hade tänk mig 1400:- för båda ink frakt.
Har ni några frågor eller vill komma med byten i samma prisklass så hojta till! Obs ren försäljning går före.
Referenser finns här:
Zachelitomega
Har jag köpt något av dig eller sålt någonting och någon känner sig manad att skriva någon rad om detta så är jag mer än tacksam. Väl mött /Z
klocksnack.se
Tack till KS för annonsmöjligheterna och simma lugnt där ute!
Mvh Zacharias
Senast ändrad: