• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad G-Shock FROGMAN GWF-D1000NV-2JF "Masters in navy" kanonskick! Inkl rek

URsinne

Audemars
2-Faktor
Pris
4300
Returpolicy
Bara om nåt väsentligt inte stämmer i beskrivning
Bilder Skickat
  1. Ja
Mycket fin, ser ingen egentlig skillnad mot nyskick på klockan*. Den attraktiva versionen Frogman GWF-D1000-2 jf. "Masters in navy".
Mycket hög finish för klocktypen. Stålboett med skruvbaklock.

(*Edit: upptäckte nu på stålhällan på strapen några smärre skav. Har inte lagt märke till det förr och inget man tänker på men drar av en hundring från ovanstånde pris för det)

Klockan är (onödigt) försiktigt använd och fungerar naturligtvis perfekt till alla delar. Skyddsplasten kvar på baklocket.

Triple sensor, djupmätare, kompass, temp samt månfas med mera.
Info om klockan bl. a. här om man inte känner till den:
https://www.g-central.com/g-shock-master-in-navy-blue-frogman-gulfmaster/

Kommer med originalbox och papper, ej tags. (Certet ej ifyllt av okänd anledning)

Trots storleken är klockan en av de komfortablaste klockor att bära jag har, förutom att den när värmen kommer hamnar mitt emellan två hål i strapen, något som blivit tungan på vågen då innehavet pga konsolidering tvekande bantas.

(OBS: Kan vara en snabbisannons, om klockan jag tänkt införskaffa försvinner kan annonsen komma att tas bort)

Alla bilder visar nuvarande skick och klocka även om de inte är alldeles nytagna; knappt använd. Baksidan taget idag.

Rek-frakt ingår i angivet pris, värde från ca 138 skr
Bet helst swish.
Väl mött.

I priset ingår rek, försäkrat och spårbart ca 130 kr värde.
Mina omdömen på denna sida:
https://klocksnack.se/threads/ursinne.69092/#post-2798997

Tack KS.

FRFL20w.jpg

Frogbw.jpg

Frog40w.jpg


Frog51w.jpg


FRNV8X2.jpg


FRNV50.jpg
 
Senast ändrad:
Topp