• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad G-Shock GBD-200-1ER

Burnman

Guld
2-Faktor
Pris
1000:-
Returpolicy
Enligt ök
Bilder Skickat
  1. Ja
Fint skick med sjukt mycket finesser som jag aldrig ens varit i närheten av att nyttja till fullo. Jag köpte den för att räkna steg på golfbanan och att ha som gmt på div resor. Nu har jag dock beställt en renodlad golfklocka och till senaste resan investerades det i en annan gmt så den här är nu dessvärre överflödig.

Givetvis fullset så allt som följde med vid köp ingår.

Några av funktionerna:
Bluetooth Smart
Smartphone time
Kaloriförbrukningsberäkning
Tidtagning
Stegräknare
Träningsanalys
Världstid
GMT
5 Timer
4 dagliga alarm
Vibrationsalarm
Accelerometer
Snooze
Phone Finder
M.m

Antingen vet du vad du köper eller så föreslår jag att du googlar för jag vet knappt själv alla funktioner som finns.

Som alltid förespråkar jag en F2F affär i mellansverige (Sörmland, Västmanland, Stockholm m.m) även Oslo besöks titt som tätt.

Frakt kan lösas enligt ök men då på din bekostnad.

Inte intresserad av något klockbyte öht utan enbart säljes.

IMG_9358.jpeg
IMG_9357.jpeg
IMG_9359.jpeg
IMG_9360.jpeg
IMG_9361.png

Tillbaka
Topp