• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad G-shock GW-5000U | Timex x seconde/seconde/ Episode #2

TheSpeedyShutter

Silver
2-Faktor
Pris
3481
Returpolicy
Nej, om inte annat avtalas.
Bilder Skickat
  1. Ja
[RETURNERAD]

Timex x seconde/seconde/ Episode #2

seconde/seconde/ eller "Romaric André" som han egentligen heter behöver väl ingen närmare introduktion vid det här laget. Klickade hem denna i ren FOMO utan att riktigt tänka mig för.


Sålde slut på 2h trots 06:00-släpp. Kan fortfarande returnera klockan, så vill bara ha tillbaka mina pengar om nån stackare inte hann med! Kommer returnera klockan om ingen köpt den före måndag! Ber om 3481 SEK vilket är exakt vad jag betalade (299 EUR). Kan bjuda på skicka lätt eller ses i stockholms innerstad dagtid.


DSC02231 (1).jpg


DSC02265 (1).jpg



Casio G-Shock GW-5000U-1ER (SÅLD)

Behöver få in lite stålar, så överväger att släppa denna. Nya U-modulen, full set och fint skick, men finns några små märken här och där. Mycket bekvämare än 5600 och 5610 pga av annat mjukare material i boett och band.

Jag är första och enda ägaren. Ingen g-shock-kille så mycket sparsamt använd under kanske 18 mån? Bilder nedan. Ursäktar eventuellt damm.

Ber om 2150 SEK inkl skicka lätt.

Tack KS för annonsmöjlighet!

DSC02210.jpg
 

Bilagor

  • DSC02211.jpg
    DSC02211.jpg
    243.7 KB · Visningar: 7
  • DSC02213.jpg
    DSC02213.jpg
    270.3 KB · Visningar: 8
  • DSC02216.jpg
    DSC02216.jpg
    290.6 KB · Visningar: 9
  • DSC02212.jpg
    DSC02212.jpg
    255.1 KB · Visningar: 12
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp