• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad G-shock GW-m5610 (mod)

Jockinho

Pandion
2-Faktor
Pris
1100kr
Returpolicy
Nej såvida inget är på tok eller extremt felbeskrivet
Bilder Skickat
  1. Ja
Sugen på något nytt ur g-shockdjungeln så kollar intresset för denna. Helst byte men försäljning ok med. I bytesväg ute efter:
- stealthig g-shock
- någon glossy square
- g-9300/g-9400 positiv
- andra förslag men g-shock :)
Peng min väg, eller din väg ok.

Och så lite mer info om min klocka!
785CAED0-2A92-48C8-8757-FB9ABC9D2F79.jpeg

En GW-M5610 köpt från klockor.nu för ca tre månader sedan. Solljusdriven, radiosynk (synkar varje natt hos mig) och bekväm mindre storlek kontra många andra G-shock.

Skick är mycket bra. Finns lite märken/skav på undersidan efter bandbyte
5C56F045-D416-4D65-8058-8A677CACE008.jpeg
C3F6DEB7-48DE-4691-8378-1AFC88EA68E7.jpeg

Säkert någon blesyr på boett med men inget större och noterbart. Glas fritt från repor.

Kommer som gul modd, finns originaldelar i svart med såklart. Moddelarna kostade ca 400kr och tämligen unik som gul i square med positiv display. Klockan kostade i sig 1150kr.
5ED5B5F1-4641-4878-82A7-20A98A285BBA.jpeg

Övrigt: garanti, 2år, manual och låda medföljer.

Pris: 1100 (1200kr) inklusive rekommenderad frakt.

Referenser finns i mängder :)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp