• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes G-shock GWR-B1000 Gravitymaster

Riki87

Silver
2-Faktor
Pris
2500
Returpolicy
får vi komma överens innan
Bilder Skickat
  1. Ja
G-shock GWR-B1000 , köpt begagnad för två dagar sedan men får tyvärr sälja den för att jag hamnar mellan hålen (som vanlig för mig)
ok skick, finns lite märken på bezel men det ser värre ut på bild än vad det är, glaset i perfekt skick. Bandet ok, inga större repor. lite repor på metal keepern
Allt funkar som den ska. Synkar med Mb6 i Borås och bluetooth utan problem

Full set med låda,tag,instr bok, hade inte det i närheten vid foto, kan skicka bild om så önskas

2500 kr plus frakt alt hämtas i Borås.

Bytes mot Casio pro trek(endast analog och solar) eller master of G helst analog men kom med förslag

Finns referenser på min sida https://klocksnack.se/threads/riki87.127718/

Mvh Riki

IMG_0256.JPEG

IMG_0257.JPEG

IMG_0258.JPEG

IMG_0259.JPEG

IMG_0260.JPEG

Tillbaka
Topp