• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

G-shock, har jag lurat mig själv?

Kocken

Omega
Ropade hem denna på Kaplans... 500:- osedd, alltid velat haft en men vet inte vilken modell jag egentligen gillar bäst...
dupeza9u.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kul! En av de snygga tycker jag. Har varit nära att slå till på en sådan några gånger.
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Kan aldrig bli fel med en G shock. Själv har jag en radiokontrollerad med solcellsdrift. Kul med finesser ibland :)

Edit: Den får faktiskt väldigt mycket handledstid.
 

Jens

Greedo
G-shock är alltid kul!
Har säkert haft ett 10-tal av dem.
Den coolaste jag har haft är DW-9000 (MN). Gick igång nåt fruktansvärt på Marine Nationale-graveringen på boettlocket!
Borde köpa tillbaka en!


J
 

UNO

Panerai
G-shock passar bättre till kostym än Submariner.
En eller hellre flera Gs måste man ha, en svart till kostym, en röd för löpning, en vit för sommarkvällen walk runt Riddarfjärden.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
G-shock passar bättre till kostym än Submariner.
En eller hellre flera Gs måste man ha, en svart till kostym, en röd för löpning, en vit för sommarkvällen walk runt Riddarfjärden.
Och då antar jag att du menar sådana här kostymer:

GZ8CPvV.jpg


:)
 

UNO

Panerai
Nja jag har bara svarta och grå men hade jag råd vore Eltons kostym matchning mot mina Eton(kul va?).
Youtube: pinball + Elton; respekt !
 
Topp