- Pris
- 1400
- Returpolicy
- Om skicket eller något annat blir helt knasigt så löser vi problemen så att båda blir nöjda.
- Bilder Skickat
- Ja
G-Shock Rangeman GW-9400-1 i bra skick.
16,5 cm handled
Skick
Se bump/slag i plasten under "R" i "Protection" vid runda mittenknappen. Syns enligt mig inte i vardagligt användande. I övrigt bra skick.
Spänne och keeper har små hairlines och små skrap, inga stora saker.
Tillbehör
Betrakta den gärna som watch only, men jag kan skicka den i en G-shockplåtlåda med ostämplat garantikort om du vill (ingen aning om kortet går att använda ). Mailar även PDF/länk till manual, om du vill slippa googla.
Pris
1400 kr exkl frakt, släng på en hundring om du vill så skjuter jag till resten för att täcka Postnord REK
Referenser
Väl mött!
/Andreas
Tack KS för att det är gratis att annonsera
- Höjdmätare, lufttrycksmätare, kompass, tempmätare.
- Långtidsgraf för lufttrycket på "hemskärmen", se bild nedan.
- Snabbknapp för tidtagning direkt från hemskärmen, för bästa tactical-commando-känsla när du stealthar havregrynsgröt i micron.
- Solljusladdad
- Automatisk tidinställning via radiovågor. Ballt.
16,5 cm handled
Skick
Se bump/slag i plasten under "R" i "Protection" vid runda mittenknappen. Syns enligt mig inte i vardagligt användande. I övrigt bra skick.
Spänne och keeper har små hairlines och små skrap, inga stora saker.
Tillbehör
Betrakta den gärna som watch only, men jag kan skicka den i en G-shockplåtlåda med ostämplat garantikort om du vill (ingen aning om kortet går att använda ). Mailar även PDF/länk till manual, om du vill slippa googla.
Pris
1400 kr exkl frakt, släng på en hundring om du vill så skjuter jag till resten för att täcka Postnord REK
Referenser
Väl mött!
/Andreas
Tack KS för att det är gratis att annonsera
Senast ändrad: