• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad G-shock Rangeman GW-9400J-3JF

xBjörne

Rolex
2-Faktor
Tjenare,

Jag hade egentligen tänkt lägga ut denna på annat håll men jag hoppas på lite flyt efter Yonssons tråd, givetvis måste alla äga minst en G-Shock!

Till salu är en Rangeman Gw-9400J-3JF, bland det bästa man kan hitta i G-Shock- sortimentet och ingår i Casios "Masters of G" serie. Detta är dessutom den maxade modellen med kolfiberinlägg i bandet (typ) och inte att blanda ihop med den billigare varianten som saknar detta.

Klockan är runt 1 månad gammal och köptes av mig direkt från Japan, efter betald tull och moms gick den lös på drygt 3500 SEK. Den är fortfarande i nyskick, endast använd ett fåtal gånger och har inga märken eller repor, trots detta är jag villig att släppa iväg den för det fantastiskt låga priset 2500 SEK skickat.

Förutom att se fräck ut har klockan en hel drös med funktioner, jag listar några och alltihop går givetvis att googla fram ifall du är intresserad.
  • Multi-Band 6 Atomic Timekeeping
  • Tough Solar
  • Triple Sensor (Altimeter/Barometer, Thermometer and Compass)
  • 200M Water Resistant
  • Low Temperature Resistant (-10 C / 14 F)
  • Full Auto Calender
  • Sunrise/Sunset Data
  • Shock Resistant
  • Mud Resistant
Kort och gott är detta det fetaste du kan köpa ifall du vill tillägna en plats i klocklådan åt en G-Shock, skillnaden mellan en mellanmjölks G-Shock och en ur "Master of G" serien är större än man kan tro och enligt mig definitivt värt prisskillnaden.

Pris: 2500 SEK skickat med REK, inga byten.
i5maj 032.JPG
i5maj 033.JPG
i5maj 034.JPG

Tack för titten!
 
Senast ändrad:
Topp