• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Gabriel90

Köpt klocka av Gabriel som var både tillmötesgående och trevlig. Han möte mig till och med i närheten av mitt arbete trots att det var en omväg för honom. Rekommenderas!

Köpt klocka av Gabriel och har endast gott att säga om honom. Allting gick väldigt smidigt och klocköpet blev en superbra upplevelse. Mycket trevlig dessutom! Definitivt en goodguy. :)

Köpt en klocka av Gabriel, mycket bra bemötande. Håller sitt ord och såg till att affären gick hur smidigt som helst! Goooodguy är bara förnamnet!:)

Gabriel verkar vara en trevlig kille, men han tycks samtidigt vara lite väl trigger happy och inte fullföljer affärer. Dessutom prutar på sina egna bud med dåliga ursäkter. Det blev ingen affär. No biggie, men inte snyggt skött Gabriel.

A15AD18B-12B0-4808-97A7-58C211EF92EB.png
4A0D6951-5E6A-4FCE-9D45-CE375CB7938D.png

Gabriel verkar vara en trevlig kille, men han tycks samtidigt vara lite väl trigger happy och inte fullföljer affärer. Dessutom prutar på sina egna bud med dåliga ursäkter. Det blev ingen affär. No biggie, men inte snyggt skött Gabriel.

A15AD18B-12B0-4808-97A7-58C211EF92EB.png
4A0D6951-5E6A-4FCE-9D45-CE375CB7938D.png
Jag var nog lite väl trigger happy, det hela slutade med att jag fick backa ur en affär denna gång.
Man får hoppas på en affär i framtiden med dig @Rozzy :)

Köpte en Tudor av @Gabriel90 på distans. Trevlig kommunikation, klockan kom välpackad och allt var i sin ordning. En good guy som jag gärna gör fler affärer med!

Köpte lite lifestyle (padelrack) av @Gabriel90
Snabb, smidig och riktigt trevlig kommunikation och säljare. Produkten var helt enligt beskrivning och lämnar inget övrigt att önska från affären. 100% good guy och jag gör gärna fler affärer med denna trevliga kille i framtiden.

Sålt lifestyle på distans till herrn, inga konstigheter. Trevlig kontakt och snabb betalning. GG!

Sålt lifestyle i 2k-klassen på distans till @Gabriel90. Inga konstigheter. Tydlig kommunikation, swish i förskott och trevligt på alla sätt och vis, precis som det ska vara.

Mvh
Gary Coleman

Tillbaka
Topp