• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Game of Thrones tråden

Andy7750

Audemars
2-Faktor
kanske lite sent att starta en tråd om denna underbara serie nu när serien är inne på sin 6:e säsong men jag sökte och fann ingen :(

GoT är jäkla mig det bästa jag sett på TV och varje nytt avsnitt är som julafton. Kände bara att jag måste skriva av mig lite då något förfärligt inträffat.

Edit: Va fan, eftersom jag verkar sabba för allt och alla med mitt inlägg, farligt att göra GoT-fans upprörda är nu känslig text borttagen, NYA LÄSARE UNDVIK POST NR 2 OCKSÅ.
 
Senast ändrad:

Chattras

Cartier
Då tycker jag du ska unna dig ett par timmar med två-tre avsnitt och sen ta ställning :D

Spoiler: Du kommer fastna direkt :)
Hade gärna gottat ner mig i soffan och avsatt ett par timmar. Problemet är bara att livet inte tillåter det just nu. Men ett avsnitt eller två ska jag försöka se. Är det bara på HBO det finns eller har Netflix eller Viaplay de tidiga säsongerna?
 

kalufsen

Panerai
Hade gärna gottat ner mig i soffan och avsatt ett par timmar. Problemet är bara att livet inte tillåter det just nu. Men ett avsnitt eller två ska jag försöka se. Är det bara på HBO det finns eller har Netflix eller Viaplay de tidiga säsongerna?
Brukar vara det som stökar, inte intresset :) Osäker faktiskt om övriga (netflix och viaplay) har äldre säsonger
 

Chattras

Cartier
Nu kan inget stoppa mig!

Skärmavbild 2016-05-23 kl. 21.16.08.png
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Nu kan inget stoppa mig!

Skärmavbild 2016-05-23 kl. 21.16.08.png
Jag och frun plågade oss igenom första tre avsnitten på första säsongen då de kom (för X antal år sedan). Slutade sedan kolla.
I vintras bestämde vi oss för att det var oss det var fel på och gav det en ny chans. Nu är vi lika fast som alla andra, ge det en riktig chans även om du känner dig avog i början!
 

Chattras

Cartier
Jag och frun plågade oss igenom första tre avsnitten på första säsongen då de kom (för X antal år sedan). Slutade sedan kolla.
I vintras bestämde vi oss för att det var oss det var fel på och gav det en ny chans. Nu är vi lika fast som alla andra, ge det en riktig chans även om du känner dig avog i början!
Om ca. 13 minuter kommer det första avsnitten ses. Sedan är min oskuld borta ;).
 

Miami

Rolex
2-Faktor
För er som inte har sett serien
Läs böckerna först
Väldigt mycket bättre!
Nu har jag sett alla avsnitten som finns hitills och även om serien är bra så är skillnaden enorm
Faktiskt rätt besviken på sista säsongen so far :(
Har alla böckerna nånstans om någon vill köpa dom billigt de tar bara plats
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
För er som inte har sett serien
Läs böckerna först
Väldigt mycket bättre!
Nu har jag sett alla avsnitten som finns hitills och även om serien är bra så är skillnaden enorm
Faktiskt rätt besviken på sista säsongen so far :(
Har alla böckerna nånstans om någon vill köpa dom billigt de tar bara plats
Som vanligt
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
För er som inte har sett serien
Läs böckerna först
Väldigt mycket bättre!
Nu har jag sett alla avsnitten som finns hitills och även om serien är bra så är skillnaden enorm
Faktiskt rätt besviken på sista säsongen so far :(
Har alla böckerna nånstans om någon vill köpa dom billigt de tar bara plats
Tyckte faktiskt tvärtom:D Böckerna var av och till för sega:/ Hoppas han skriver de sista böckerna innan....
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Böckerna var bland det tristare jag läst faktiskt. Det som är sämre i den i övrigt fantastiska serien (låg likeability hos de gnälliga figurerna, ologiska kast i handlingen) är mycket värre i böckerna.
 
Topp