• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gaming: Fallout

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Really??
Rolig överraskning, då jag helt missat detta!
Även om jag så klart förstod att det skulle komma - spelbolagen (och alla andra) är rätt glada för att tjäna pengar!
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Yes, borde bli coolt, frågan är dock om det kommer att utspelas runt öst-kusten denna gång, (Var något rykte som florerade) Det spekulerades också om bilar:borg: Är ju ett tag sen fallout 3 :D
 

joF

Panerai
Åh fallout.... kärlek. RIktigt hypad även fast trailern inte var helt perfekt. Men det kan ju knappast bli dåligt, längtar som en galning! Å andra sidan knarkar jag sönder Witcher 3 nu så det känns helt okej att vänta lite :)
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Coolt, men bara för att de har en trailer ute så kan det vara långt kvar till det släps. Men något att se fram imot. Har spelat de tidigare ohälsosamt mycket.
 

Sorubim

Audemars
Jag gillade trailern. Ska bli intressant att se vad mer dom har att komma med på E3 om två veckor.
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Mina favoritspel är de som Bethesda gör och publicerar, och kungen av dem är fallout! Började studsa av glädje när det blev officielt igår :D Kommer lägga ned så jävla mycket tid på det hör spelet, och jag har nästan slutat spela de senaste åren pga brist på single-player RPGs

JAH42 det är bekräftat att det kommer till Xbox One, PS4, och PC. Inga last-gen!
 

Sorubim

Audemars
Vi får se gameplay på E3...

y3n53RX.jpg


༼ つ ◕_◕ ༽つ GAMEPLAY CONFIRMED!!! ༼ つ ◕_◕ ༽つ

:D
 
Väntar med spänning, fast teasern tyckte jag inte mycket om, känns som 3an bara, men bättre grafik. Men det lär bli episkt!
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Ja, nu blev det på riktigt! Galet. Var det 10 november det skulle släppas?

Japp, 10:e november, får se till att ta några dagar ledig då :p

Fallout i all ära. Längtar ingen till no mans sky? Det verkar ju helt fantastiskt :)

Jodå! Snarlik teknik som minecraft's kartor bygger på om jag minns rätt, ser riktigt häftigt ut. Men, fallout är fallout.:D
 
  • Like
Reactions: P-A
Topp