• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gamla mögliga Heuers...

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Som nybliven Heuerägare (nåja, jag har ju mitt gamla iskalla tidtagarur) så vill jag ju såklart se fler Heuers!

Den som precis landat hos mig är en manuell 2446c med Valjoux 72 verk. Gillar den skarpt!

908D3FE5-498A-4B20-BFB8-741885F7DC2C-36966-0000365923A7D36A.jpg


On the Dash i all ära men jag vill se mer! Så, vad har ni i gömmorna? Posta bilder på era Heuers! :ugeek:

/Denke
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Såå snygg, Denke...blir du flippsugen är kön lång. jag blev med denna i våras, en ref 418 från 1946 med Valjoux 23 som hjärta.

IMG_0365.jpg


IMG_0368.jpg
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Riktigt trevlig!

Jag tror Heuer ska bli mitt nya crazy race...minns vart du läste det först... :mrgreen:
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Tyckte väl att jag såg något nytt i dagens klocktråd! Grymt coola de där! Speciellt i det skicket IMHO, bör tilläggas! Grattis till en riktig goding!
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Nej tyvärr. Jag har annonserat om WTB Heuers ibland, men utan resultat. Att gilla Heuers är ett oerhört smalt ämne bland klockintresserade i Sverige. De som har dom vet vad det är och säljer sällan. På samlarmässor står vi i samma skrubb som männen som är över 50 och samlar på smurffigurer. :D

Hade du inte en 3h i våras eller var det din komips
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Opa opa! En Heuer Titanium chrono med Lemania verk ligger upp till salu på tz-uk.com. Ref 125.206

Mer info om modellen här:

<a class="postlink" href="http://www.calibre11.com/tag-heuer-titanium-series/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.calibre11.com/tag-heuer-titanium-series/</a>

Länkar inte upp bilderna rätt av, men nån Heuersamlare som kollar kan nog tycka modellen är intressant...väldigt rare...

:)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Japp, rökning är jättedumt. Min moral förbjuder mig att behålla klockan... :D
 
Topp