• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gammal Citizen chronograph 67 9313

Budade hem denna på Ebay för 1700:- vart riktigt nöjd den ser ut att vara i bra skick urtavlan riktigt fin och den verkar vara opolerad :) eller vad säger experterna? Detta är väl en ganska ovanlig modell med den vita urtavlan?
DSC_0367.JPG
 

Hubbatix

Cartier
Att den möjligtvis må vara ovanlig hjälper väl inte om den är ett vrak? Sorry, utan att veta särskilt mycket om modellen så känns det som en citron...
 
Jag tycker verkligen inte det är ett vrak den kanske behöver en Service men det fixar man väl själv så det blir ju inte så dyrt:) Eller du kanske ser något som jag inte ser ???
 
C

China

Guest
Priset kanske var lite i överkant, men fixa till den så har du en trevlig klocka.:)
 
Dessa verkar vara ganska populära kanske dock inte Sverige :) Såg en sådant som gick för ca 1300:- på ebay för ett par veckor sen men då var klockan i riktigt dåligt skick urtavlan var riktigt skadad. Jag gillar som sagt modellen blir att fixa till den och ha den som sjysst vardags klocka :)
 
Topp