• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Garderobsrensning - Kläder (Hugos Boss, Barba Napoli, Z Zegna, Shirtonomy, Etro)

Natex

Basic
2-Faktor
Dags att göra en garderobsrensning! Rök- och djurfritt hem. Avhämtning kan ske i Partille eller så kan de skickas mot en mindre fraktkostnad. Bara att dra ett PM om fler bilder önskas eller om det finns några funderingar!

Hugo Boss Kavaj - Storlek 50

Enbart använd vid ett tillfälle, således nästintill nyskick. Inköpt på Holmens Herr. Normal passform, dubbel sprund, mycket lätt vaddering som gör att kavajen faller snyggt. Nypris ca 4200. Mitt pris 1500 kr. 1200 kr.

Hugo Boss.jpg Hugo Boss-3.jpg Hugo Boss-2.jpg

ETRO Wool Vintage Crew Neck Navy - Medium SÅLD!​

Mörkblå rundhalsad pullover från Italienska Etro. Tillverkad i mjuk ull. Oanvänd med etiketten kvar. Storlek M. Köpte den här på tradera så bilden är lånad. Säljer den för samma pris som jag gav, 500 kr. Tror nypris är en del norr över 2000 kr.

Mer info: (obs fel färg men korrekt modell)

Etro1.jpg Etro3.jpg Etro2.jpg

Skjortor Shirtonomy​

MTM-skjortor från Shirtonomy. Skulle säga att måtten, se nedan, motsvarar en Medium Slimfit. Enbart använda vid 2-3 tillfällen, så mycket bra skick även om de ser lite skrynkliga ut.

Valde till Gizo pärlemoknappar på båda. Sätter pris till 399 kr/st eller 750 kr för båda. Nypris ligger på runt 1178 kr per skjorta.

Skjorta 1 Merton Oxford

Skjorta 2 M59 Flannel

Krage: 40.0
Bröst: 55.0
Midja: 49.0
Höft: 53.0
Skjortlängd: 78.0
Axelbredd: 44.0
Ärmlängd: 65.5
Ärmvidd: 20.0
Manschett höger: 22.0

Shirtonomy1.jpg Shirtonomy2.jpg

Ljusblå skjorta från Barba Napoli. Storlek 39 (Slim fit).​

Sparsamt använd och i mycket gott skick. Skulle säga att storleken motsvarar en slim fit om man jämför med andra exempelvis Eton, RL, Stenströms,.

Nypris 2399 kr. Mitt pris 700 kr.

Mer info:

https://www.nk.se/barba-napoli/skjo...JH7YYQEiKYovOZdzRV8mt1p0whoCT3MQAvD_BwE&ssw=1

Barba1.jpg Barba2.jpg

Skjorta Z Zegna Dark Indigo Medium (Slimfit)​

Enbart använd vid två tillfällen således i mycket gott skick. Nyrpis 1990 kr. Mitt pris 599 kr.

Z Zegna.jpg

Jeans Velour wornblue 31/34​

Fick dessa i present men aldrig använt dem. Svanenmärkta premiumjeans. Nyrpis 1499 kr. Mitt pris 499 kr.

Mer info:

Velour-1.jpg Velour-2.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp