Dags att göra en garderobsrensning! Rök- och djurfritt hem. Avhämtning kan ske i Partille eller så kan de skickas mot en mindre fraktkostnad. Bara att dra ett PM om fler bilder önskas eller om det finns några funderingar!
Hugo Boss Kavaj - Storlek 50
Enbart använd vid ett tillfälle, således nästintill nyskick. Inköpt på Holmens Herr. Normal passform, dubbel sprund, mycket lätt vaddering som gör att kavajen faller snyggt. Nypris ca 4200. Mitt pris1500 kr. 1200 kr.
Mörkblå rundhalsad pullover från Italienska Etro. Tillverkad i mjuk ull. Oanvänd med etiketten kvar. Storlek M. Köpte den här på tradera så bilden är lånad. Säljer den för samma pris som jag gav, 500 kr. Tror nypris är en del norr över 2000 kr.
Mer info: (obs fel färg men korrekt modell)
www.careofcarl.se
Valde till Gizo pärlemoknappar på båda. Sätter pris till 399 kr/st eller 750 kr för båda. Nypris ligger på runt 1178 kr per skjorta.
Skjorta 1 Merton Oxford
Skjorta 2 M59 Flannel
Krage: 40.0
Bröst: 55.0
Midja: 49.0
Höft: 53.0
Skjortlängd: 78.0
Axelbredd: 44.0
Ärmlängd: 65.5
Ärmvidd: 20.0
Manschett höger: 22.0
Nypris 2399 kr. Mitt pris 700 kr.
Mer info:
https://www.nk.se/barba-napoli/skjo...JH7YYQEiKYovOZdzRV8mt1p0whoCT3MQAvD_BwE&ssw=1
Mer info:
velourstore.com
Hugo Boss Kavaj - Storlek 50
Enbart använd vid ett tillfälle, således nästintill nyskick. Inköpt på Holmens Herr. Normal passform, dubbel sprund, mycket lätt vaddering som gör att kavajen faller snyggt. Nypris ca 4200. Mitt pris
ETRO Wool Vintage Crew Neck Navy - Medium SÅLD!
Mörkblå rundhalsad pullover från Italienska Etro. Tillverkad i mjuk ull. Oanvänd med etiketten kvar. Storlek M. Köpte den här på tradera så bilden är lånad. Säljer den för samma pris som jag gav, 500 kr. Tror nypris är en del norr över 2000 kr.
Mer info: (obs fel färg men korrekt modell)
Etro Wool Vintage Crew Neck Bordeaux | Herr - Care of Carl
Rundhalsad pullover från italienska familjeföretaget Etro, erkända för konstnärliga och välarbetade plagg. Producerad i Italien i en mjuk och följsam ullkvalitet.
www.careofcarl.se
Skjortor Shirtonomy
MTM-skjortor från Shirtonomy. Skulle säga att måtten, se nedan, motsvarar en Medium Slimfit. Enbart använda vid 2-3 tillfällen, så mycket bra skick även om de ser lite skrynkliga ut.Valde till Gizo pärlemoknappar på båda. Sätter pris till 399 kr/st eller 750 kr för båda. Nypris ligger på runt 1178 kr per skjorta.
Skjorta 1 Merton Oxford
Skjorta 2 M59 Flannel
Krage: 40.0
Bröst: 55.0
Midja: 49.0
Höft: 53.0
Skjortlängd: 78.0
Axelbredd: 44.0
Ärmlängd: 65.5
Ärmvidd: 20.0
Manschett höger: 22.0
Ljusblå skjorta från Barba Napoli. Storlek 39 (Slim fit).
Sparsamt använd och i mycket gott skick. Skulle säga att storleken motsvarar en slim fit om man jämför med andra exempelvis Eton, RL, Stenströms,.Nypris 2399 kr. Mitt pris 700 kr.
Mer info:
https://www.nk.se/barba-napoli/skjo...JH7YYQEiKYovOZdzRV8mt1p0whoCT3MQAvD_BwE&ssw=1
Skjorta Z Zegna Dark Indigo Medium (Slimfit)
Enbart använd vid två tillfällen således i mycket gott skick. Nyrpis 1990 kr. Mitt pris 599 kr.
Jeans Velour wornblue 31/34
Fick dessa i present men aldrig använt dem. Svanenmärkta premiumjeans. Nyrpis 1499 kr. Mitt pris 499 kr.Mer info:
JULIAN FLEX POP SWAN WORNBLUE - Slim fit jeans - Velour By Nostalgi
Classic style for the creative mind - Hållbart mode för en välklädd vardag! Fri frakt och fria returer i Sverige!
Senast ändrad: