JB_XII
Silver
Hej,
Jag rensade lite i garderoben och hittade lite kläder som har blivit för små eller som var för stora. Knappt använda och en del helt nya.
Tänkte kolla om någon här var intresserade av dem innan jag lägger ut dem på blocket. Jag är 175 cm lång, väger 74 kg och är normalbyggd.
Frakt tillkommer på samtliga priser. Full retur lämnas på köparens bekostnad inom 48 timmar, det är ju kläder vi pratar om och ingen skall behöva köpa något de inte kan använda!
Skjortor:
Ralph Lauren Skjorta, strl: S
Fint skick och endast använd ett par gånger.
Blivit för liten för mig, men endast med liten marginal.
Pris: 300:-
3 stycken nya skjortor, endast provade. Presenter från folk som inte haft koll på storlek eller modell.
De blåa är från HM och den gråare från Jack & Jones.
Storlekar: Blåa rutiga: S (upplevs som M), Ljusblåa: M, Gråa: M
Dem är för stora för mig. OBS! Den gråa skjortan från Jack & Jones är kortärmad
Pris: 150:-/st.
Tröja/Cardigan
Mörkblå Cardigan från Filippa K
Storlek: S
För liten för mig, endast för kort, men jag har en lång överkropp.
Pris: 200:-
Byxor
Ralph Lauren Chino, Ljus Beige
Storlek: 30/32, passar mig i stort sett, men även om det är slim fit så upplever jag dem som för stora. Smaksak antar jag.
Använda ett fåtal gånger.
Ralph Lauren chinos (ett mjukare tyg åt manchester hållet), mörkröda.
Storlek: 32/34 (OBS! byxorna är upplagda, mäter från skrev och ner 70 cm, för korta för mig)
Använt skick men ändå väldigt fina.
T-shirts
1 st. från Filippa K (använd 1-2 gånger) SÅLD
1 st. från JLindeberg (använt skick) - Färgen är ljus limegrön (svårt att se på foto)
Pris: 100:-
Tack för annons plats!
Jag rensade lite i garderoben och hittade lite kläder som har blivit för små eller som var för stora. Knappt använda och en del helt nya.
Tänkte kolla om någon här var intresserade av dem innan jag lägger ut dem på blocket. Jag är 175 cm lång, väger 74 kg och är normalbyggd.
Frakt tillkommer på samtliga priser. Full retur lämnas på köparens bekostnad inom 48 timmar, det är ju kläder vi pratar om och ingen skall behöva köpa något de inte kan använda!
Skjortor:
Ralph Lauren Skjorta, strl: S
Fint skick och endast använd ett par gånger.
Blivit för liten för mig, men endast med liten marginal.
3 stycken nya skjortor, endast provade. Presenter från folk som inte haft koll på storlek eller modell.
De blåa är från HM och den gråare från Jack & Jones.
Storlekar: Blåa rutiga: S (upplevs som M), Ljusblåa: M, Gråa: M
Dem är för stora för mig. OBS! Den gråa skjortan från Jack & Jones är kortärmad
Pris: 150:-/st.
Tröja/Cardigan
Mörkblå Cardigan från Filippa K
För liten för mig, endast för kort, men jag har en lång överkropp.
Byxor
Ralph Lauren Chino, Ljus Beige
Storlek: 30/32, passar mig i stort sett, men även om det är slim fit så upplever jag dem som för stora. Smaksak antar jag.
Använda ett fåtal gånger.
Ralph Lauren chinos (ett mjukare tyg åt manchester hållet), mörkröda.
Storlek: 32/34 (OBS! byxorna är upplagda, mäter från skrev och ner 70 cm, för korta för mig)
Använt skick men ändå väldigt fina.
T-shirts
1 st. från Filippa K (använd 1-2 gånger) SÅLD
1 st. från JLindeberg (använt skick) - Färgen är ljus limegrön (svårt att se på foto)
Pris: 100:-
Tack för annons plats!
Senast ändrad: