- Pris
- 200kr - 600kr
- Returpolicy
- Ej vid F2F, annars retur ok varorna inte överrensstämmer med beskrivning.
- Bilder Skickat
- Ja
Tjena!
Rensar ut lite plagg som inte riktigt kommer till användning. Finns i Stockholmsområdet för F2F eller köpare som står för frakt. Är inte helt omöjlig för paketpriser eller bytesförslag Dra iväg ett meddelande om du vill ha mer info/bilder/mått etc.
Gråa byxor från Oscar Jacobsson strll 44 300kr
Gråa byxor Filippa K strl XS 100kr
Jeans Tiger of Sweden Iggy strl 30/32 200kr
Skjortor The Shirt Factory Slim fit Strl 36 100kr/styck
Overshirt L'Homme Rougue Strl S - 150kr
Whyred Svart Parkas 400kr Strl 44
Arket Workwear Overshirt strl 46 -500kr 400kr 350kr
Eton Skjortor strl XS - 200kr / styck eller alla tre för 500kr Skjortorna är sålda
Barbour Beige jacka XS -500kr 400kr SÅLD
Trenchcoat Sir of Sweden Strl 46 -250kr 200kr
Barker Derby med brougue - Strl 6.5 F600kr 500kr 450kr 400kr
Kommer med låda (ej korrekt för modellen), påse och torkad vaxburk. Aldrig använda av mig, stått i skoblock unde rmin ägo. Skoblock medfäljer ej.
Sneaky Steve Less strl 41 150kr
Ett par sneakers från Sneaky Steve i färgen cognac. Jag har haft en hälkudde i och har inte fått bort alla rester.
Rensar ut lite plagg som inte riktigt kommer till användning. Finns i Stockholmsområdet för F2F eller köpare som står för frakt. Är inte helt omöjlig för paketpriser eller bytesförslag Dra iväg ett meddelande om du vill ha mer info/bilder/mått etc.
Gråa byxor från Oscar Jacobsson strll 44 300kr
Gråa byxor Filippa K strl XS 100kr
Jeans Tiger of Sweden Iggy strl 30/32 200kr
Skjortor The Shirt Factory Slim fit Strl 36 100kr/styck
Overshirt L'Homme Rougue Strl S - 150kr
Whyred Svart Parkas 400kr Strl 44
Arket Workwear Overshirt strl 46 -
Barbour Beige jacka XS -
Trenchcoat Sir of Sweden Strl 46 -
Barker Derby med brougue - Strl 6.5 F
Kommer med låda (ej korrekt för modellen), påse och torkad vaxburk. Aldrig använda av mig, stått i skoblock unde rmin ägo. Skoblock medfäljer ej.
Sneaky Steve Less strl 41 150kr
Ett par sneakers från Sneaky Steve i färgen cognac. Jag har haft en hälkudde i och har inte fått bort alla rester.
Bilagor
Senast ändrad: