• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Garderobsrensning - Skor (Sweyd, Loake, Herring Shoes och Skolyx)

Natex

Omega
2-Faktor
Pris
500
Returpolicy
Ja om något avviker mot beskrivning
Bilder Skickat
  1. Ja
Dags att göra en garderobsrensning! Rök- och djurfritt hem. Avhämtning kan ske i Partille eller så kan de skickas mot en mindre fraktkostnad. Bara att dra ett PM om fler bilder önskas eller om det finns några funderingar!

Sneakers Sweyd 066 - Storlek 42 - SÅLDA (har nu bud via tradera så ej längre tillgängliga här).

Endbart använd ett fåtal gånger, mycket gott skick. Förvarade med skoblock. Nypris 2500 kr. Mitt pris 1000 kr.

Mer info:


Sweyd 066-1.jpg Sweyd 066-2.jpg


Loake 1880 Aldwych Oxford Dark Brown - Storlek 41,5

Enbart använd ett fåtal gånger, mycket gott skick. Förvarade med skoblock. Nypris 3599 kr. Mitt pris 1500 kr.

Mer info:




Loake-1.jpg Loake-2.jpg

Herring Gosforth Chukka Boot Burgundy - Storlek 43 - SÅLDA​


Populär modell från Herring Shoes, inköpta för många år sedan. Skorna är Goodyear welted och kommer på en danite gummisula. Använda i rotation under några år, några märken på tåboxen annars bra skick. Förvarad med skoblock och rengjorda och underhållna med produkter från saphir.

Inköpspris idag borde motsvara 2500-3000 kr. Mitt pris 600 kr.


Loake-3.jpg Herring-2.jpg

Skolyx Sneakers mellanbrun mocka - Storlek 42

Köpte dessa via tradera. Skicket beskrivs som nästa nytt och jag har därefter använt dem en gång. Skorna har dock helt klart spår och användning även om mockan och sulorna fortfarande är riktigt bra. Förvarad med skoblock i min ägo. Nypris 1290 kr. Mitt pris 500 kr.

Mer info:


Skolyx-1.jpg skolyx-2.jpg skolyx-3.jpg
 
Senast ändrad:
Topp